Szukaj na tym blogu

5 wrz 2017

Moje ulubione Instagramowe zdjęcia | wakacje


W tym poście przygotowałam dla ciebie kilkanaście Instagramowych zdjęć, które spodobały mi się w wakacje. Początkowo miały to być dwa oddzielne posty (każdy miesiąc osobno), jednak ostatnim czasie dosyć mało czasu spędzam na Instagramie, dlatego też tych zdjęć nie ma zbyt wiele. W komentarzu koniecznie daj mi znać, które zdjęcie spodobało Ci się najbardziej i nie zapomnij zostawić linku do swojego profilu!

































Wasze zdjęcia 
Chciałbyś, aby twoje zdjęcie pojawiło się w kolejnym takim poście? 
Opublikuj na Instagramie zdjęcie z którego jesteś dumny, dodaj hashtag #hialienblog lub oznacz mnie zna zdjęciu (mój profil) i gotowe :) 


Jeśli wpis Ci się spodobał, koniecznie zaobserwuj bloga klikając w poniższy przycisk :)



3 komentarze:

  1. Wszystkie są świetne, jeśli można oceniać cudzą psychikę po wybranych zdjęciach to powiedziałabym, że potrezbujesz długiej romantycznej (ale nie miłosnej, raczej chodzi mi o klimat) podróży, gdzieś nad wodę ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu ostatnio bardzo spodobał mi się pastelowo-niebieski kolor :)

      Miłego dnia!

      Usuń

♥ Nie wymieniam się obserwacjami i komentarzami
♥ Niezalogowani użytkownicy również mogą komentować
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Przyjmuje krytykę - byle by była ona uzasadniona