Szukaj na tym blogu

30 wrz 2017

Moje ulubione piosenki | wrzesień

W tym miesiąc odkryłam mnóstwo nowej muzyki, którą oczywiście się z tobą dzielę. Tym razem postanowiłam jednak stworzyć playlistę na Spotify, bo według mnie ta forma jest dużo wygodniejsza i łatwiej dostępna. Koniecznie posłuchajcie również muzyki zespołu Sonbird, której niestety nie znalazłam na Spotify, a szkoda, bo według mnie jest naprawdę niesamowita. W komentarzu koniecznie napisz mi, jaka piosenka najbardziej spodobała Ci się w tym miesiącu :)

Możesz również zajrzeć na moje nowe konto na snapchacie (klik). Koniecznie zostaw mi w komentarzu swoją nazwę, a na pewno Cię zaobserwuję!

Jeśli masz jakieś uwagi, rady lub pytania, ->tutaj<- możesz wysłać mi anonimową wiadomość. Jeśli chcesz być na bieżąco, nie zapomnij polubić mojej strony na Facebooku!



Miłego słuchania!

Jeśli wpis Ci się spodobał, koniecznie zaobserwuj bloga klikając w poniższy przycisk :)

⬅Wpis okazał się przydatny? Koniecznie podziel się nim z innymi!

10 komentarzy:

  1. Widzę Róże Europy :) uwielbiam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam O.D.D od Hey Violet ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie ostatni utwór byłby z tej listy nr jeden hehe :) Może dlatego, że z tą piosenką mam miłe wspomnienia :)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. No muszę przyznać ciekawy gust muzyczny, zapraszam do mnie żeby poznać mój https://mmusicmonster.blogspot.com i na mój snapchat: kamonek56 po dodaniu Muzyczny.! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. lubie spotify, ciekawa platforma i wiele mozliwosci w jednym miejscu :)
    fajne propozycje na Twojej liscie, lubie wiele z nich :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. szeroki wachlarz zainteresowań muzycznych. Każdy może znaleźć coś dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie zrobiony post ;) http://malamalenka.blogspot.com/2017/10/wszystko-co-powinnismy-wiedziec-o.html?m=1 zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń

♥ Nie wymieniam się obserwacjami i komentarzami
♥ Niezalogowani użytkownicy również mogą komentować
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Przyjmuje krytykę - byle by była ona uzasadniona