Szukaj na tym blogu

28 sie 2017

Back to School | Czcionki

W tym wpisie zebrałam dla Ciebie kilka ciekawych czcionek, które z pewnością przydadzą Ci się przy ozdabianiu zeszytu. Ponieważ grafiki są osadzone i zostały przycięte automatycznie, aby zobaczyć całość, wystarczy że klikniesz na wybrany przez siebie obrazek :)
Mam nadzieję, że post Ci się spodoba, w komentarzu koniecznie napisz mi, która czcionka spodobała Ci się najbardziej.





























Jeśli wpis Ci się spodobał, koniecznie zaobserwuj bloga klikając w poniższy przycisk :)

⬅Wpis okazał się przydatny? Koniecznie podziel się nim z innymi!

10 komentarzy:

  1. Wszystkie czcionki są fantastyczne. Jednak najbardziej podobają mi się 4 i 5 od góry. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie czcionki. Fajne zestawienie.
    Pozdrawiam!

    kwiatki-wariatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomsył na post :D Czcionki sa super, ale ja nie umiem ytak odwzorowywac liter,zeby to jakos wygladalo haha :D Buziaki:** http://paulacierpiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne czcionki! Super pomysł na post :D

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie przyda mi się ten post, bo bardzo dbam o swoje zeszyty i staram się, żeby wyglądały jak najlepiej!
    http://juliakordiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne czcionki, na pewno którąś wykorzystam :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie piękne i oryginalne czcionki!

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ciekawe te czcionki, mogą się przydać :)
    pozdrawiam! tysiatestuje

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystkie są takie ładne, że nie wiem, które bym chciała wykorzystać jako pierwsze <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale ładne i na dodatek na czasie! Na pewno jakąś wykorzystam do odobienia mojego kalendarza :)

    Zapraszam do siebie:
    http://marlenag.pl/rozne/pierwszy-ale-nie-ostatni/

    OdpowiedzUsuń

♥ Nie wymieniam się obserwacjami i komentarzami
♥ Niezalogowani użytkownicy również mogą komentować
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Przyjmuje krytykę - byle by była ona uzasadniona