Szukaj na tym blogu

2 lip 2017

Wakacyjna Playlista

Tym razem, przygotowałam dla Ciebie wakacyjną playlistę. Możesz napisać mi w komentarzu, jakiej piosenki ci tu brakuje, a ja postaram się ją dodać. 
Znalazło się tu również kilka utworów, które proponowaliście mi pod czerwcową playlistą i których wtedy nie zdążyłam dodać. 
Nie zapomnij polubić mojej strony na Facebook'u i dołączyć do grona osób, które są informowane o wszystkim na bieżąco :) 

  1. Liam Payne - Strip That Down ft. Quavo
  2. Vance Joy - 'Riptide'
  3. Dorothy - Raise Hell
  4. Bishop Briggs - River
  5. ZAYN - Still Got Time ft. PARTYNEXTDOOR
  6. Shawn Mendes - There's Nothing Holdin' Me Back
  7. Manu Rios - singing my favorite songs
  8. Lorde - Green Light
  9. Charlie Puth - Attention 
  10. Harry Styles - Woman
  11. Harry Styles - Kiwi
  12. OneRepublic - Truth To Power 
  13. Troye Sivan - BITE
  14. Troye Sivan - FOOLS
  15. James Bay - Hold Back The River
  16. X Ambassadors - Renegades 
  17. Bishop Briggs - Dark Side
  18. Niall Horan - Slow Hands
  19. Blackbear - idfc
  20. Melanie Martinez - Cry Baby
  21. Jonas Blue - Mama ft. William Singe
  22. The Neighbourhood - Sweater Weather
  23. Grzegorz Hyzy - O Pani!
  24. Imagine Dragons - Believer
  25. Ania Dabrowska - Porady Na Zdrady [Dreszcze]
  26. Sarsa - Bronię Się
  27. Sean Paul - No Lie ft. Dua Lipa
  28. Bring Me The Horizon - Shadow Moses
  29. Major Lazer - Know No Better (feat. Travis Scott, Camila Cabello & Quavo)

Wasze propozycje: 
  1. Amnezja i Natalia Sikora - Stany
  2. Daria Zawialow - Malinowy Chrusniak
  3. Daria Zawialow - Lwy
  4. Daria Zawialow - Kundel Bury
  5. Daria Zawialow - Miłostki
  6. Sorry Boys - Zwyczajne Cuda
  7. Sorry Boys - Wracam
  8. Create - Ptaki


Daj znać, czego ty ostatnio najczęściej słuchasz 🎧

Jeśli wpis Ci się spodobał, koniecznie zaobserwuj bloga klikając w poniższy przycisk :)

⬅Wpis Ci się spodobał? Koniecznie podziel się nim z innymi!

8 komentarzy:

  1. Super propozycje <3 kocham słuchać muzyki.
    Pozdrawiam :)
    http://swiatwedlugidoli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja tak samo :)

      Również pozdrawiam!

      Usuń
  2. Uwielbiam słuchać muzyki :) W zasadzie różne piosenki- nowe i stare wakacyjne hity. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. No to już mam czego słuchać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że utwory przypadną Ci do gustu :)

      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Bardzo mało z tych utworów znam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie mam nadzieję, że nowo poznane utwory Ci się spodobają :)

      Pozdrawiam!

      Usuń

♥ Nie wymieniam się obserwacjami i komentarzami
♥ Niezalogowani użytkownicy również mogą komentować
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Przyjmuje krytykę - byle by była ona uzasadniona