Szukaj na tym blogu

8 lip 2017

31 postów w 31 dni | Podsumowanie pierwszego tygodnia wyzwania

Jakiś czas temu, na swojej stronie na Facebooku dodałam post z informacją, że przez cały lipiec,  na moim blogu codziennie będzie pojawiał się jeden post. Skąd pomysł na takie wyzwanie? Widziałam je kilka razy na różnych blogach. Od pewnego czasu chciałam go zrobić, jednak brakowało mi czasu, ale wakacje to idealny moment!


Wpisy, jakie ukazały się w tym czasie: 









Najczęściej wyświetlany był wpis o serialach, które zamierzam obejrzeć w wakacje. Najmniej popularny był post z inspiracjami

Czy było trudno? Tak i to bardzo, a to dopiero pierwszy tydzień! Przygotowanie postu zazwyczaj zajmuje mi kilka godzin, a teraz na dodatek, piszę je codziennie. Najgorzej jest z pomysłami na wpis, bo zazwyczaj to właśnie wymyślenie tematu zajmuje mi najwięcej czasu.

Jak to wpłynęło na statystyki? W ostatnich miesiącach nie byłam zbyt aktywna na blogu, co odbiło się na wyświetleniach. Jednak dzięki wyzwaniu, statystyki podniosły się aż o 348,4 procent! Czas trwania sesji również znacznie się wydłużył, bo aż o 207,5 procent. Jestem niesamowicie zadowolona, ponieważ nie spodziewałam się tak dużych efektów w tak krótkim czasie. 


Jeśli wpis Ci się spodobał, koniecznie zaobserwuj bloga klikając w poniższy przycisk :)
⬅Wpis okazał się przydatny? Koniecznie podziel się nim z innymi!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥ Nie wymieniam się obs i kom
♥ Niezalogowani użytkownicy również mogą komentować
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Przyjmuje krytykę - byle by była ona uzasadniona