Szukaj na tym blogu

17 lip 2017

31 postów w 31 dni | Dlaczego rezygnuję?

Pierwszego lipca na mojej stronie na Facebooku pojawił się post z informacją, że przez cały miesiąc na moim blogu, będzie pojawiał się jeden post.  Podsumowanie pierwszego tygodnia możesz przeczytać tutaj
Wpisy, jakie ukazały się na blogu w czasie trwania wyzwania: 














Dlaczego rezygnuję?
Według mnie blogowanie ma być przyjemnością, a nie obowiązkiem. Nie jestem zadowolona z większości wpisów, które powstały w ostatnim tygodniu. Wyjątkiem jest post z moimi ulubionymi Instagramowymi zdjęciami z ostatnich miesięcy, jak i ten, w którym wymieniłam 21 niematerialnych rzeczy, które dało mi blogowanie.  Poza tym wolę, kiedy wpisy są dopracowane, a nie złożone z kilku zdań i napisane tylko po to, aby coś opublikować. Choć nawet napisanie krótkiego postu zajmuje mi bardzo dużo czasu, a nie chcę spędzić wakacji przed komputerem.

Nie czuję się źle z tego powodu, że nie udało mi się wytrwać do końca. Dwa tygodnie to i tak bardzo dużo i jestem z siebie naprawdę zadowolona. Wyciągnęłam sporo wniosków i wiem w jakim kierunku chcę iść, jeśli chodzi o bloga. 

Posty od teraz będą pojawiać się raz-dwa razy w tygodniu. Koniecznie napisz mi w komentarzu, czy jest jakiś temat, który chciałbyś, abym poruszyła w kolejnych postach.  

Jeśli wpis Ci się spodobał, koniecznie zaobserwuj bloga klikając w poniższy przycisk :)

⬅Wpis okazał się przydatny? Koniecznie podziel się nim z innymi!

5 komentarzy:

  1. to było chyba błędne założenie, nie poszłaś w jakość tylko w ilość a to nigdy nie jest dobre , ja piszę post wtedy gdy mam pomysł, umieszczam go wtedy gdy mam wszystko dopracowane stylistycznie, językowo, a trwa to czasem tydzień,

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z tobą ;)
    i zapraszam: https://carlapoint.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogólnie lubię takie codzienne serie. Ale tak jak mówisz : nic na siłę! Jeśli nie czujesz się z tym dobrze to nie warto tego robić;)
    http://s-busz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Prawda, blogowanie ma być przyjemnością, jeśli codzienne wpisy sprawiają komuś radość to super, jeśli nie, to przecież nie może się z tym męczyć.

    OdpowiedzUsuń
  5. Serie są fajne motywują do działania ale nic na siłe, dobra decyzja :*

    OdpowiedzUsuń

♥ Nie wymieniam się obs i kom
♥ Niezalogowani użytkownicy również mogą komentować
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Przyjmuje krytykę - byle by była ona uzasadniona