Szukaj na tym blogu

4 cze 2017

Czerwcowa playlista

Bardzo lubię odkrywać  nowe utwory, jednak czerwcową playlistę skomponowałam na szybko. Większość z przedstawionych przeze mnie utworów słucham już od pewnego czasu, jednak znalazło się tu kilka nowości które bardzo przypadły mi do gustu. Moim nowym odkryciem jest zespół Kaleo, który na pewno pojawi się  również w kolejnych playlistach. Koniecznie napisz mi w komentarzu, jakiej piosenki Ci tu brakuje, a na pewno ją dodam!


1. Fall Out Boy - Young And Menace

2. Luis Fonsi, Daddy Yankee - Despacito ft. Justin Bieber

3. Nickelback - Must Be Nice

4. OneRepublic - No Vacancy

5. Nickelback - Song On Fire

6. Harry Styles - Sweet Creature

7. Kaleo - No Good

8. Andy Black - Ribcage

9. Imagine Dragons - Whatever It Takes

10. The 1975 - The Sound

11. Lord Huron - The Night We Met

12. Kaleo - Way Down We Go

13. Paramore: Hard Times

14. X Ambassadors, Jamie N Commons - Jungle

15. Martin Garrix & Troye Sivan - There For You





Miłego słuchania :) 



⬅Wpis okazał się przydatny? Koniecznie podziel się nim z innymi!

6 komentarzy:

  1. Fajnie, że dodałaś Harrego Styles'a, cała jego płyta jest dla mnie zaskoczeniem :) Muszę przyznać, że większości utworów nie znam, mimo że zespoły są mi znane! Może to będzie moja playlista na wakacje? ;D
    Zapraszam też do mnie, jeśli jesteś ciekawa mojego bloga :)
    http://bezatramentu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie zdążyłam przesłuchać wszystkich utworów z płyty Harry'ego. ale na pewno zrobię to w najbliższym czasie :)

      Usuń
  2. Stylesa nie lubię, tak samo jak Biebera. Są dla mnie zbyt popowi, nie potrafią stworzyć czegoś, co będzie zapamiętane przez lata. Ich muzyka nudzi się dość szybko i jest dość mainstreamowa. Ich muzyka nie wnosi nic nowego ani oryginalnego, takie jest przynajmniej moje zdanie. Poza tym playlista wydaje się całkiem spoko. Pytasz, jakiej piosenki brakuje? Hmm... mogłabym wymienić wiele tytułów, a i tak czegoś by zabrakło. Jednak na moje oko brakuje czegoś po polsku. Może Natalia Sikora w duecie z Amnezją w utworze "Stany"? Albo Daria Zawiałow w piosence "Malinowy Chruśniak", "Lwy", "Miłostki" czy "Kundel Bury"? Warte posłuchania są też "Zwyczajne Cuda" i "Wracam" grupy Sorry Boys czy łagodną balladę "Ptaki" zespołu Create. Mam nadzieję, że coś Ci wpadnie w ucho z wymienionych wyżej przeze mnie.
    Pozdrawiam,
    Ola z Muzycznej Listy (http://muzyczna-lista.pl/)

    OdpowiedzUsuń
  3. Większości z tych utworów nie znam, ale dzięki Tobie chętnie przeslucham ich☺ pozdrawiam http://angelaopisuje.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. Można się ze mnie śmiać, jestem tak głęboko w muzycznych latach 80, że nic z tej listy nie znałam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne nuty. Może nie wszystkie, ale Luis Fonsi to jest bomba, którą poznałem dzięki Tobie :) One Republic i Nickelback też są mega. Tak mi się spodobało Despacito, że nawet napisałem wiersz oparty na tekście tej piosenki, bo kilka lat temu odkryłem w sobie talenty poetyckie :)

    Despacito w mojej luźnej poetyckiej interpretacji

    OdpowiedzUsuń

♥ Nie wymieniam się obserwacjami i komentarzami
♥ Niezalogowani użytkownicy również mogą komentować
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Przyjmuje krytykę - byle by była ona uzasadniona