Szukaj na tym blogu

8 sie 2017

Jak dobrze wykorzystać ostatni miesiąc wakacji? | Moje rady




Choć wiele osób nie chce dopuścić do siebie tej myśli, to nie ma co ukrywać, że wakacje skończą się już za miesiąc. Jak jednak go wykorzystać, aby go nie zmarnować? W dzisiejszym wpisie przedstawię ci kilka moich propozycji. W komentarzu koniecznie napisz mi, jakie są twoje plany na sierpień :) 



Naucz się czegoś nowego.

Może to być nowy język, gra na jakimś instrumencie, lub cokolwiek zechcesz.


Zrób coś dla siebie.
     
Kup rzecz, o której od dawna marzyłeś, pojedź do miejsca, które chciałbyś zobaczyć, zrób coś, na co nie miałeś wcześniej czasu. 


Rób to, co sprawia ci przyjemność.

Lubisz śpiewać, ćwiczyć, a może rysować? Znajdź coś, co sprawia ci radość i rób to jak najczęściej. 


Poznaj nowych ludzi

Wbrew pozorom, nie jest to wcale takie trudne :)


 Zacznij wstawać wcześniej

Dzięki temu dzień będzie dłuższy i łatwiej przyzwyczaisz się do wstawania wcześnie rano do szkoły.


Zrób coś, co zawsze chciałeś zrobić, ale brakowało ci odwagi

Może chciałbyś ściąć włosy lub zmienić ich kolor? Chciałeś zmienić swój styl, ale brakowało ci odwagi? Wakacje to idealny moment, aby poeksperymentować!


Nadrób zaległości

 Obejrzyj zaległe odcinki ulubionych seriali, przeczytaj książki, które wciąż odkładasz na później, lub po prostu posprzątaj. 


Jeśli wpis Ci się spodobał, koniecznie zaobserwuj bloga klikając w poniższy przycisk :)
⬅Wpis okazał się przydatny? Koniecznie podziel się nim z innymi!

8 komentarzy:

  1. Chyba całkowicie nie zmarnowałam tych wakacji. Robię to, co lubie, rozwijam się, eksperymentuję z pewnymi sprawami i próbuję poukładać sobie pewne rzeczy w głowie, by jakoś na początku roku szkolnego było mi tak trochę raźniej. I łatwiej. I lepiej.
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zamierzam właśnie zabrać się za zaległości i podszkolić swoje języki! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te 'zacznij wstawać wcześniej' troszkę mnie przeraża, ale co racja to racja - przydałoby się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje plany to przeczytanie książki i robienie tego co lubię. Zamierzam zrobić więcej zdjęć i wreszcie pójść do kina.

    http://zuzmot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chyba najbardziej realizuję się 'blogowo'. Te wakacje mijają tak szybko! Fajny pomysł na post!!:)

    wiktoria-kozlowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeju, ja muszę coś zacząć działać, bo obecnie skupiam się tylko na przyjaciołach, chłopaku i blogu. :)
    Pozdrawiam,
    aguuuszka.blogspot.com-Mój blog!☼

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzeba zacząć działać :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Skorzystałam z jednej rady i zaczęłam uczyć się niderlandzkiego ♥

    Zapraszam do mnie, również coś o szkole, a dokładnie już o organizacji ☺
    http://unbroken-dot.blogspot.com/2017/08/presja-szkolna.html

    OdpowiedzUsuń

♥ Nie wymieniam się obserwacjami i komentarzami
♥ Niezalogowani użytkownicy również mogą komentować
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Przyjmuje krytykę - byle by była ona uzasadniona