Szukaj na tym blogu

3 lip 2017

Seriale, które zamierzam obejrzeć w wakacje | Bez spoilerów

Dzisiaj przygotowałam dla Ciebie spis seriali, które zamierzam obejrzeć w wakacje. W komentarzu koniecznie napisz mi, jaki serial Ty polecasz innym lub czy obejrzałeś któryś z wymienionych przeze mnie poniżej :)






13 Reasons Why – Serial, o którym dowiedziałam się kilka tygodni temu, kiedy zrobiło się o nim głośno. Opowiada on o dziewczynie, która  popełniła samobójstwo. Zanim jednak to zrobiła, nagrała na taśmach 13 powodów, przez które odebrała sobie życie. Obejrzałam wtedy dwa odcinki, które szczerze mówiąc, nie porwały mnie zbytnio, ale myślę, że warto dać mu jeszcze jedną szansę.







Riverdale – Serial który zaczęłam oglądać już dosyć spory czas temu, ale zrobiłam sobie od niego przerwę. W wakacje chciałabym go skończyć, ponieważ zostało mi mało odcinków i bardzo spodobały mi się te, które zdążyłam dotąd obejrzeć.







Teen Wolf – Moja przygoda z nim zaczęła się na początku roku i był to pierwszy serial, który zaczęłam oglądać. Myślę, że nie mogłam wybrać lepiej. O ile w pierwszym sezonie efekty specjalne pozostawiają trochę do życzenia, to dalej jest coraz lepiej. Właśnie skończyłam piąty sezon i stwierdziłam, że z obejrzeniem szóstego zaczekam, aż wyjdzie druga część.







American Gods - Niedawno przewinął mi się przed oczami jego zwiastun i według mnie, serial zapowiada się naprawdę genialnie.






The Walking Dead – Serial, który oglądam od czerwca, aktualnie jestem w połowie pierwszego sezonu i jak na razie jestem zachwycona i niesamowicie ciekawa, co stanie się dalej.

*W każdy poniedziałek od godz. 23 na kanale Fox, możecie obejrzeć Maraton The Walking Dead :)







The 100 – Serial który porwał mnie od pierwszego odcinka. Tam nic nie jest takie, jakie mogłoby się wydawać na pierwszy rzut oka. Obecnie kończę drugi sezon i jestem pod ogromnym wrażeniem, więc jeśli szukacie ciekawego serialu na wakacje, to jak najbardziej polecam.








House of Cards – Jego zwiastun zobaczyłam pewien czas temu na YouTube i od tamtej pory zanotowałam sobie w głowie, żeby go obejrzeć w wolnym czasie. Wakacje to idealny moment, tym bardziej że serial zapowiada się świetnie.



Jeśli wpis Ci się spodobał, koniecznie zaobserwuj bloga klikając w poniższy przycisk :)

 
⬅Wpis okazał się przydatny? Koniecznie podziel się nim z innymi!

18 komentarzy:

  1. Och strasznie bardzo polecam seriale: The Crown, Reign, Gra o Tron (ale to każdy oglądał), Wicedyrektorzy, Faking it oraz The expanse. Seriale te to przekrój fantasy, obyczaju, scifi i komedii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gry o Tron nie oglądałam, ale moja przyjaciółka streszczała mi każdy obejrzany odcinek, więc i tak znam niemal całą fabułę :) The Expanse zapowiada się świetnie, podobnie jak Reign. Postaram się obejrzeć je w wolnym czasie.

      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. 13 powodów rozkręca się troszkę później :) gdzieś tak po 8 odcinku. Ale warto !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się obejrzeć go jak najszybciej :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Polecam GLOW zaczęłam oglądać w niedzielę i skończyłam w poniedziałek, jest strasznie wciągający :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś się skuszę, skoro polecasz :)

      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Kilka z nich nie znam, więc muszę zobaczyć szczegóły. HoC obejrzałam całość, The Walking Dead zaczęłam czytać komiks więc jak przebrnę to też obejrzę, a o American Gods dużo słyszałam, bo Pan Mąż oglądał i chwalił :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zdecydowałam, że American Gods obejrzę na samym końcu :)

      Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Bardzo fajny post i ogromny plus za to, że dodałaś zwiastuny, 13 powodów jakoś mnie nie przekonuje, Teen Wolf mam tak samo ;), The Hpuse of Cards znam, ale nie oglądałam, Amercian nie słyszałam, a the 100 zacznę oglądać, riverdale zacznę oglądać, a oglądasz po angielsku czy z lektorem? Mogłabyś zrobić o tym post?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku oglądałam z lektorem, co jest na pewno najwygodniejsze, ale teraz staram się raczej oglądać serial z napisami. Sama musisz sprawdzić, co będzie dla ciebie wygodniejsze :)

      Pozdrawiam!

      Usuń
  6. 13 powodów zaczęłam już oglądać :) Na moje liście jest jeszcze Girlboss

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy wcześniej nie słyszałam o Girlboss, ale zapowiada się ciekawie, więc może obejrzę go jesienią :)

      Pozdrawiam!

      Usuń
  7. Ogladalam 13RW i Riverdale-jak najbardziej polecam i uwielbiam te seriale! Wszyscy trąbią o the100 i o the walking dead wiec chyba się na nie skuszę ;d! xoxo
    http://wiktoria-kozlowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. The 100 i The Walking Dead są świetne :)

      Pozdrawiam!

      Usuń
  8. Zazdroszczę planów na oglądanie ! Kurcze ja to w wakacje zawsze mam mnóstwo rzeczy do zrobienia ;D I wieczór wolę spędzać z książką ;D Nadrabiam jesienią i zimą ;)
    Buźka ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wolę czytać właśnie jesienią i zimą :) Lista jest spora, więc mam nadzieję, że uda mi się je wszystkie obejrzeć.

      Pozdrawiam!

      Usuń
  9. Z wymienionych przez Ciebie widziałam tylko 13 powodów, bardzo mi się podobał :) Teraz chcę się zabrać za House of Cards, a poza tym ciekawie brzmi Dear White People, chyba też się skuszę w wolnej chwili.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam o Dear White People i faktycznie, zapowiada się ciekawie :)

      Pozdrawiam!

      Usuń

♥ Nie wymieniam się obserwacjami i komentarzami
♥ Niezalogowani użytkownicy również mogą komentować
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Przyjmuje krytykę - byle by była ona uzasadniona