Szukaj na tym blogu

9 lip 2017

Moje ulubione Instagramowe zdjęcia z ostatnich miesięcy


Po niemal roku postanowiłam wrócić do serii w której co miesiąc prezentuję moje ulubione Instagramowe zdjęcia. Tym razem zebrałam tu fotografie z kilku ostatnich miesięcy. 
Chciałbyś, aby twoje zdjęcie pojawiło się w kolejnym takim poście? 
Opublikuj na Instagramie zdjęcie z którego jesteś dumny, dodaj hashtag #hialienblog i gotowe :) 



















Post udostępniony przez Caseymoreta (@caseymoreta)



W komentarzu koniecznie napisz mi, które zdjęcie spodobało Ci się najbardziej i zostaw link do swojego profilu :)
Jeśli wpis Ci się spodobał, koniecznie zaobserwuj bloga klikając w poniższy przycisk :)
⬅Wpis okazał się przydatny? Koniecznie podziel się nim z innymi!

9 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Księżyc od urbanxkoi...świetnie to wyszło :D
    https://www.instagram.com/niefantastycznie/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne te zdjęcia! :)
    blaack-pearl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowite zestawienie, zdjęcia bardzo w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  5. to z książką baardzo mi się podoba, bo sama gustuję w podobnych zdjęciach. :) i fajny pomysł na cykl. :)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie foka wygrała wszystko <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnie zdjęcie jest prześliczne! Super,że powróciłaś z tą serią!:)
    wiktoria-kozlowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Niektóre zdjęcia są naprawdę ciekawe i piękne! :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń

♥ Nie wymieniam się obserwacjami i komentarzami
♥ Niezalogowani użytkownicy również mogą komentować
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Przyjmuje krytykę - byle by była ona uzasadniona