Szukaj na tym blogu

5 lip 2017

Inspiracje

Bardzo lubię przeglądać posty z inspiracjami, chociaż kiedyś w ogóle nie rozumiałam ich idei. Dopiero później przekonałam się, jak pomocne mogą być. Najczęściej oglądam je, kiedy brakuje mi pomysłu na zdjęcia na Instagramie. W ich poszukiwaniu uwielbiam przeglądać Tumblra, bo jest on prawdziwą kopalnią inspiracji. Często zaglądam też na We Heart It lub właśnie Instagram :)  
Kiedyś na moim blogu publikowałam post z Instagramowymi zdjęciami, które spodobały mi się w ubiegłym miesiącu i chciałabym wrócić do tej serii, więc koniecznie daj mi znać, czy chciałbyś zobaczyć ją ponownie na moim blogu :) 

Jeśli wpis Ci się spodobał, koniecznie zaobserwuj bloga klikając w poniższy przycisk :)


⬅Wpis okazał się przydatny? Koniecznie podziel się nim z innymi!

6 komentarzy:

  1. Świetne inspiracje, zwłaszcza pierwsze zdjęcia w chłodnych tonach!

    https://sylwiasienkowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie "pogrupowałaś" te inspiracje!
    Only Dreams

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, nie sądziłam, że dobranie ich będzie aż tak czasochłonne, ale było warto :)

      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Pieknie je dobrałaś! Swietna kolorystyka, ja osobiście bardzo lubie inspiracje. Super post. Buziaki kochana

    Caiawichowska

    PinkyPromiseGang 👈🏻oddaje obserwacje👈🏻 +ROZDANIE

    OdpowiedzUsuń

♥ Nie wymieniam się obs i kom
♥ Niezalogowani użytkownicy również mogą komentować
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Przyjmuje krytykę - byle by była ona uzasadniona