Szukaj na tym blogu

12 lip 2017

21 niematerialnych rzeczy, które dało mi blogowanie



1. Poznałam świetne osoby. Z większością do dzisiaj mam naprawdę fajny kontakt.

2. Przestałam przejmować się opinią innych.

3. Znalazłam nowe pasje.

4. Stałam się bardziej kreatywna.

5. Nauczyłam się planować swój czas.

6. Zainteresowałam się fotografią.

7. Zaczęłam przywiązywać większą wagę do estetyki.

8. Stałam się bardziej otwarta.

9. Odkryłam mnóstwo świetnej muzyki, kanałów na YouTubie oraz Instagramie i seriali, które mi polecaliście.

10. Przestałam obawiać się wyrażać własne zdanie.

11. Zgromadziłam w jednym miejscu wspaniałych ludzi — moich czytelników.

12. Stałam się bardziej systematyczna.

13. Przestałam bać się negatywnych opinii. 

14. Zaczęłam doceniać własną indywidualność.

15. Nauczyłam się cierpliwości.

16. Zdobyłam nową wiedzę.

17. Stałam się bardziej spostrzegawcza.

18. Zaczęłam nad sobą pracować.

19. Stworzyłam własne miejsce w internecie, które bardzo lubię.

20. Poprawiłam styl swoich wypowiedzi.

21. Znalazłam coś, co sprawia mi ogromną radość — blogowanie.




Jeśli wpis Ci się spodobał, koniecznie zaobserwuj bloga klikając w poniższy przycisk :)


⬅Wpis okazał się przydatny? Koniecznie podziel się nim z innymi!

6 komentarzy:

  1. Wniosek? Blogowanie rozwija! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To samo dało mi blogowanie w punkcie:2,4,6.Super sprawa.
    julie-s-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. I jak tu nie założyć bloga skoro on przynosi tak wiele miłych doświadczeń i tak jak napisałaś niematerialnych rzeczy 😍 pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie 😊
    http://blogspecjalniedlaciebie.blogspot.com/2017/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. ogólnie blogowanie jest super :) Jeszcze jak się kocha pisać! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny wpis :) Ja u siebie na pewno zauważyłam, że mnie boje się opinii innych. Lepiej znoszę krytykę.
    Pozdrawiam :)
    https://swiatwedlugidoli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Krótko zwiężle i na temat :) Lubię takie wpisy :)
    Mi blogowanie na pewno dało pewną odskocznię od codzienności, pewien relaks

    zapraszam na Ramen
    http://honiatasca.blogspot.com/2017/07/ramen-chinskie-danie-w-moim-wydaniu.html

    OdpowiedzUsuń

♥ Nie wymieniam się obserwacjami i komentarzami
♥ Niezalogowani użytkownicy również mogą komentować
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Przyjmuje krytykę - byle by była ona uzasadniona