Szukaj na tym blogu

7 lip 2017

13 faktów o moim blogu!

1. Został założony 4 grudnia 2015 roku. Niesamowicie rozwinął się od tamtego czasu.

2. Cztery razy zmieniałam nazwę.

3. Łącznie z tym wpisem, pojawiło się na nim 81 postów.

4. W przyszłości chciałabym rozszerzyć go o kanał na YouTube.

5. Dwa razy zmieniałam logo. Pierwsze było zupełną pomyłką.

6. Blog ma swój Fanpage na Facebook'u (kilk).

7. Swój pierwszy blog założyłam na początku pierwszej klasy gimnazjum i usunęłam go po kilku tygodniach. Później prowadziłam dwa różne blogi wraz z przyjaciółkami, ale to nie było to. Chciałam, aby moja internetowa przestrzeń inspirowała i aby każdy czuł się tu dobrze. Tak oto powstał obecny blog, z którym nie mam zamiaru się rozstawać. 

8. Dzisiaj wybiło 80.000 wyświetleń! Chciałabym podziękować każdemu, kto się do tego przyczynił z osobna, ale dobrze wiecie, że to niemożliwe. Niemniej jednak dziękuję za Wasze wsparcie, wszystkie wiadomości, udostępnienia, komentarze i wyświetlenia.

9. Łącznie opublikowaliśmy 1056 komentarzy. To niesamowita liczba i byłam w szoku, że jest ich aż tyle. Każda Twoja opinia jest dla mnie ogromną motywacją!

10. Zdecydowałam się przez cały lipiec publikować codziennie po jednym poście. Jest strasznie trudno, ale nie zamierzam się poddać!

11. Mam pomysł na kilka fajnych serii, które w niedalekiej przyszłości pojawią się na blogu, ale wszystko w swoim czasie.

12. Kiedy zakładałam bloga, nie miałam pojęcia, że można czerpać z tego jakiekolwiek korzyści. Po prostu lubię pisać, a blog to moja pasja. Swoją pierwszą ofertę współpracy dostałam, mając około 5.000 wyświetleń i odrzuciłam ją od razu, tak samo, jak kilka kolejnych. Po prostu nie czułam się wtedy gotowa na podjęcie takiego kroku i z perspektywy czasu sądzę, że to była naprawdę dobra decyzja.

13. Szablon stworzyłam sama i jestem z niego niesamowicie zadowolona.

Koniecznie daj mi znać w komentarzu, od kiedy czytasz mojego bloga, lub który post jest Twoim ulubionym 😃


Jeśli wpis Ci się spodobał, koniecznie zaobserwuj bloga klikając w poniższy przycisk :)

⬅Wpis okazał się przydatny? Koniecznie podziel się nim z innymi!

5 komentarzy:

  1. Gratuluję takich wyników w komentarzach i wyświetleniach :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Bardzo fajny pomysł na wpis!

    http://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Nie wymieniam się obserwacjami i komentarzami
♥ Niezalogowani użytkownicy również mogą komentować
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Przyjmuje krytykę - byle by była ona uzasadniona