Szukaj na tym blogu

14 maj 2017

Recenzja książki ,,Wojna światła i ciemności"


Książka pt. ,,Wojna światła i ciemności"  przekonała mnie swoim opisem, za to okładka totalnie nie przypadła mi do gustu. Mimo wszystko postanowiłam przeczytać powieść  autora pod pseudonimem Forest Blackwood. Czy było warto?

Akcja rozgrywa się w uniwersum, składającym się z siedmiu krain. Te z kolei, dzielą się na dobre i złe. Jednak przejścia pomiędzy krainami zostały pozamykane, a mieszkańcy stopniowo zapomnieli o swoich sąsiadach. Jednak po upływie kilku wieków, przypadkowo w ręce hrabi Artis'a trafia prastary mechanizm, trafia prastary mechanizm, który umożliwia przemieszczanie się pomiędzy siedmioma krainami. Oprócz tego, Artis oraz Zai zostają obdarowani pewnym darem...

Walka dobra ze złem to dosyć oklepany i często powtarzalny schemat. Jednak nie zraziłam się tym i zapałem zaczęłam czytać książkę.
Pierwszą rzeczą, jaka mnie zraziła i osłabiła mój zapał, był styl pisania autora. Odrzucające były również niektóre zdania, które w ogóle się ze sobą nie kleiły. Kolejną rzeczą, która bardzo mnie irytowała, było rozmieszczenie akcji w czasie. Niektóre wydarzenia działy się zbyt szybko.
Ale żeby nie było tak negatywnie, znalazłam też plusy. Bardzo spodobały mi się światy wykreowane przez autora, które zostały dobrze opisane, oraz bohaterzy książki. Tych drugich było jak na moje oko jednak nieco zbyt dużo i w pewnym momencie sama zapominałam, kto jest kim.


Książka nie wywarła na mnie ani dobrego, ani złego wrażenia, była raczej przeciętną powieścią, która nie zostanie mi na długo w pamięci. Nie spodziewaj się po niej zbyt wiele, ale jeśli masz ochotę na coś luźnego, to możesz po nią sięgnąć.




Gatunek: fantastyka 
Oprawa: miękka 
Ilość stron: 400 
Format: 19,5 x 12,5 cm 
ISBN: 978-83-942098-3-4 
Data wydania: 27.03.2017 r. 
Wydawca: Wydawnictwo AlterNatywne













Czytałeś tę książkę? Jeśli tak, to koniecznie podziel się swoją pinią w komentarzu! Z chęcią poznam twoje zdanie :)



twitter | instagram | tumblr 1 | tumblr 2 |ask | ddob | fanpage | grupa dla bloggerów |


⬅Jeśli wpis Ci się spodobał, podaj go dalej!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥ Nie wymieniam się obs i kom
♥ Niezalogowani użytkownicy również mogą komentować
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Przyjmuje krytykę - byle by była ona uzasadniona