Szukaj na tym blogu

2 kwi 2017

Kwietniowa playlista

W tym miesiącu postawiłam na piosenki, które dodają mi energii, ale również takie, które odkryłam niedawno i pomimo faktu że są nieco nietypowe, bardzo przypadły mi do gustu. Koniecznie daj mi znać, czy znałeś wcześniej któryś z zaproponowanych przez mnie utworów i jakie piosenki chciałbyś zobaczyć w kolejnej playliście.
  1. ---
  2. Ed Sheeran - Shape of You
  3. Imagine Dragons - Believer
  4. With Confidence - Godzilla
  5. Troye Sivan - BITE
  6. Clean Bandit - Symphony feat. Zara Larsson
  7. Muse - New Born
  8. Blur - Song 2
  9. twenty one pilots: Tear In My Heart
  10. Alan Walker - Alone
  11. All Time Low - Kids In The Dark
  12. Panic! At The Disco: This Is Gospel
  13. Avicii - Waiting For Love
  14. Sabrina Carpenter - Thumbs
  15. OneRepublic - Counting Stars
  16. Bastille - Pompeii
  17. twenty one pilots: Heavydirtysoul
  18. Black Veil Brides - In The End
  19. The Pretty Reckless - Take Me Down
  20. Little Mix - No More Sad Songs ft. Machine Gun Kelly
  21. Shawn Mendes - Mercy
  22. ZAYN - BeFoUr
  23. The Shelters - Rebel Heart
  24. Milky Chance - Cocoon
  25. The Neighbourhood - The Beach
  26. Nothing But Thieves - Trip Switch
  27. Rammstein - Rosenrot
  28. The Vamps - Last Night
  29. Melanie Martinez - Mad Hatter
  30.  X Ambassadors, Jamie N Commons - Jungle
  31. Alessia Cara - Scars To Your Beautiful


Miłego słuchania ☺

9 komentarzy:

  1. "Scars To Your Beautiful" jest świetne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo spodobał mi się przekaz tej piosenki :)

      Usuń
  2. Mamy bardzo podobny gust muzyczny. :D
    xmylife-mystyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że playlista Ci się spodobała :)

      Usuń
  3. Ja na przykład mam bzika na punkcie Twenty One Pilots, ich piosenki w ogóle mi się nie nudzę, za to za każdym razem pobudzają. I różne zespoły w tym stylu.
    Uwielbiam także spokojniejsze klimaty, takie jak Lana Del Rey. Poza tym jestem niesamowitą zwolenniczką piosenek aktorskich. Zwłaszcza w wykonaniu Krystyny Jandy. ;)
    http://projektk18.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kilka piosenek nawet lubię, a znam je głównie z radia, jednak to nie do końca mój typ muzyki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem całym sercem za Rammsteinem, ale Imagine Dragons też nie pogardzę <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Widok piosenki Eda Shape of you nawet mnie nie zdziwił, bo gości teraz na chyba wszystkich blogowych playlistach. :D

    Widzę, że same angielskie piosenki, dlatego mam pytanie. Nie słuchasz nic polskiego? Jeśli tak, to chętnie dowiedziałabym się czego.

    Lecę przesłuchać te piosenki, ale chciałabym się odnieść jeszcze do wyglądu bloga, boski! Te nowe szablony bloggera są prześliczne. W porównaniu do tamtych to jak niebo i ziemia. Widzę, że nie tylko mi się spodobały. :D

    Pozdrawiam, Natalia z PZZO

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama powoli zaczynam być znudzona Shape of You , ponieważ na okrągło puszczają ją w radiu.
      Nie mam ulubionych Polskich wykonawców, najczęściej słucham tylko pojedynczych piosenek, które mi się spodobają.
      Racja, nowe szablony Bloggera są cudowne :) Jednak jestem w trakcie tworzenia własnego szablonu, który mam nadzieję, niedługo zawita na moim blogu.

      Usuń

♥ Nie wymieniam się obserwacjami i komentarzami
♥ Niezalogowani użytkownicy również mogą komentować
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Przyjmuje krytykę - byle by była ona uzasadniona