Szukaj na tym blogu

19 lut 2017

Liebster Blog Award!


Jakiś czas temu Iga i Kamila z bloga ''Z naciskiem na szczęście'' nominowały mnie do LBA. Na czym to polega?
Liebster Blog Award to zabawa, w której nominowany otrzymuje 11 i nominuje kolejne 11 osób.

No więc.... zaczynajmy!

1. Czy powiedziałaś już swoim najbliższym o tym, że blogujesz?
Tak. Wiedzieli o tym od początku.

2. Czego nigdy nie zaakceptujesz w dzisiejszym świecie?
Dyskryminacji i wyśmiewania innych.

3. Jak radzisz sobie z brakiem weny?
Staram się robić to, co sprawia mi radość i co mnie inspiruje.

4. Co lubisz w sobie?
Chyba wszystko. Akceptuję siebie.

5. Twoja ulubiona komedia?
Oglądałam ich tak dużo, że nie jestem w stanie wybrać tylko jednej.

6. Czy istnieje przyjaźń między kobietą i mężczyzną?
No jasne, że tak.

7. Ukochana bajka z dzieciństwa to...
Kubuś Puchatek 😂

8. Wymarzony weekend?
Wystarczą seriale i pizza ❤

9. Książka, która zmieniła Twoje życie?
Jeszcze takiej nie przeczytałam.

10. Ulubiony cytat?
Bądź sobą i nie udawaj kogoś innego. Prawdziwy ty jest ważniejszy niż ktokolwiek inny. ~ Ashton Irwin

Ogólnie, uwielbiam cytaty 5SOS i Melanie Martinez.

11. Kim jesteś?
Sobą 😊




Nominuję:



Pytania:

1. Jakiej muzyki słuchasz najczęściej?
2. Jaki jest twój ulubiony kolor?
3. Twoja ulubiona rzecz w twojej szafie, to...
4. Jakie książki lubisz czytać najbardziej?
5. Oglądasz jakieś seriale? Jeśli tak, to jakie?
6. Co sprawia, że jesteś szczęśliwy?
7. Czy kiedykolwiek chciałeś zrezygnować z prowadzenia bloga?
8. Jaki jest twój ulubiony portal społecznościowy?
9. Żałujesz czegoś?
10. Na co poświęcasz najwięcej czasu?
11. Jaka jest twoja ulubiona pora roku? Dlaczego?

Koniecznie daj mi znać w komentarzu, czy wpis Ci się spodobał!
  twitter | instagram | tumblr | ask | ddob | fanpage | grupa dla bloggerów |

8 komentarzy:

  1. Jowita bardzo się cieszę, że odpowiedziałaś. Najważniejszy punkt- punt 4. Jest tak mało osób,którzy akceptują w sobie wszytsko. Oby tak dalej.
    Buziaki Iga

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominację :D Bardzo mi miło! Pozdrawiam! Wpis mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. miło Cię poznać bliżej :D obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję za nominację!
    Postaram się odpowiedzieć w najbliższym czasie! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z chęcią poczytam twoje odpowiedzi :)

      Usuń

♥ Nie wymieniam się obs i kom
♥ Niezalogowani użytkownicy również mogą komentować
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Przyjmuje krytykę - byle by była ona uzasadniona