Szukaj na tym blogu

30 sty 2017

9 przydatnych skrótów klawiaturowych

W dzisiejszym wpisie zebrałam dla ciebie dziewięć skrótów klawiaturowych. Mogą one przyśpieszyć Twoją pracę na komputerze oraz ją ułatwić. Wybrałam tylko te skróty, z których sama korzystam na co dzień, jeśli jednak masz ochotę na kolejny taki post, w którym przedstawiłabym ich więcej, poinformuj mnie o tym w komentarzu.

Ctrl + B - pogrubienie

Ctrl + I - kursywa

Ctrl + U - podkreślenie

Ctrl + F - wyszukiwanie słów

Ctrl + T - otwiera nową kartę w przeglądarce

Ctrl + S - zapisywanie pliku

Ctrl + A - zaznaczenie zawartości całego okna

Ctrl + Tab - przemieszczanie się między  otwartymi oknami/programami w prawą stronę

F5 - polecenie ''odśwież''


4 komentarze:

  1. Bardzo, ale to bardzo pomogłaś mi tym wpisem. Moja praca polega głównie na pisaniu, wiec to bardzo ulatwi mi wykonywanie zadan. Czekam na drugą część :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno niedługo pojawi się ona na moim blogu :)

      Usuń
  2. fajne, bardzo ale to bardzo przydatne cześć znałam, ale ctrl+tab to moje nowe odkrycie! :O

    OdpowiedzUsuń

♥ Nie wymieniam się obserwacjami i komentarzami
♥ Niezalogowani użytkownicy również mogą komentować
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Przyjmuje krytykę - byle by była ona uzasadniona