Szukaj na tym blogu

28 gru 2016

Jak moi znajomi zareagowali na to, że bloguję? Q&A cz.1

Tak jak obiecałam, publikuję dzisiaj dla Was post Q&A. Muszę przyznać, że postaraliście się z pytaniami i dosyć długo zastanawiałam się nad odpowiedziami na niektóre. Było ich tak dużo, że podzieliłam wpis na dwie części. Kolejny, opublikuję najprawdopodobniej w środę (11.01.2017). Więc jeśli Twoje pytanie się tutaj nie pojawiło, to znaczy, że odpowiem na nie w kolejnym poście. Jeśli jednak jeszcze nie zdążyłeś mnie o nic zapytać, możesz zrobić to w komentarzu. Tylko nie zapomnij zostawić linku do siebie!

Co Cię skłoniło/zmotywowało do założenia bloga? [pytanie zadane przez Natalię, Joannę i Nexse]
Wcześniej prowadziłam blog razem z przyjaciółką, ale czułam, że nie rozwijam się, tylko stoję w miejscu. Postanowiłam więc założyć nowy, własny kącik w internecie. I to była jedna z najlepszych decyzji podjętych w moim życiu. 

Jaka była najlepsza książka, którą przeczytałaś? [pytanie zadane przez Natalię]
Nie potrafię wybrać tylko jednej.

Jak zrobiłaś tą ramkę dla cytatów? [pytanie zadane przez Pikutorialu]
Skorzystałam z gotowego kodu, który znajdziesz tutaj. Musisz skopiować ten kod, wejść w Szablon > Dostosuj > Zaawansowane > Dodaj arkusz css i wkleić kod w puste miejsce.

Zdarzyło Ci się kiedyś opublikować post, z którego nie byłaś do końca zadowolona tylko po to, by na blogu był ruch? [pytanie zadane przez Natalię]
Tak i okazał się on najpopularniejszym postem na moim blogu. Obecnie ma ponad 25 tysięcy wyświetleń. Nie spodziewałam się, że odniesie tak ogromny sukces.

Jak Ci minęły święta? [pytanie zadane przez Natalię]
Bardzo fajnie :) Szkoda tylko, że nie było śniegu.

Dostałaś jakieś prezenty? [pytanie zadane przez Natalię]
Tak, cotton balls light i pieniądze.

Czy ktoś z Twoich znajomych wie, że blogujesz? Jak na to zareagowali? [pytanie zadane przez Natalię]
Wiedzą o tym wszyscy, których znam, lub z którymi spotykam się na co dzień. Niektórzy mnie wspierali, a niektórzy dosłownie śmiali się z tego, ale później chyba to zaakceptowali i teraz bardzo rzadko słyszę jakieś nieprzyjemności z racji prowadzenia bloga.

Byłaś kiedyś na jakimś koncercie? Jak było? [pytanie zadane przez Natalię]
Niestety nie byłam na żadnym, a szkoda, bo bardzo chciałabym pojechać. W przyszłości planuję kilka koncertów.

Jaką jedną książkę zabrałabyś na bezludną wyspę? [pytanie zadane przez Natalię]
Najlepiej taką, w której będzie opisane, jak  zbudować szałas, rozpalić ognisko bez użycia zapałek/zapalniczki itd.

Jakiego języka i dlaczego chciałabyś się uczyć? [pytanie zadane przez Natalię]
Gdybym musiała wybrać jakiś język, którego muszę się nauczyć [oprócz Angielskiego którego się uczę], byłby to francuski. Sama nie wiem dlaczego.

Co sądzisz o OBS/OBS? [pytanie zadane przez Natalię]
Dla mnie jest to lekko żenujące, więcej na ten temat pisałam tutaj.


Spodobał Ci się wpis? W takim razie nie zapomnij polubić mojej strony, aby nie przegapić kolejnych postów.

4 komentarze:

  1. Co do pytania o koncerty to jakich artystów koncerty planujesz zaliczyć? Cieszę się,że miałaś przy sobie znajomych,którzy wspierali Cię w blogowaniu i mam nadzieję dalej wspierają. Czasem znajomi,którzy śmieją się z tego mogą naprawdę podciąć skrzydła :( Czy planujesz następne Q&A? Jeśli tak mam kilka pytań :) 1 Twoi ulubieni wykonawcy i gatunki muzyczne to? 2 Co zabrałabyś na bezludną wyspę? Możesz zabrać max 5 rzeczy. 3 Kto jest Twoim autorytetem i dlaczego? Pozdrawiam i zapraszam http://muzyczne-echo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Artystów na których koncerty zamierzam pojechać, wymienię w następnym Q&A, bo jest ich naprawdę dużo. Dziękuję za pytania! Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Ciekawy post, fajny i masz prześliczny wygląd bloga <3

    MARY ♡ - KLIK

    OdpowiedzUsuń

♥ Nie wymieniam się obserwacjami i komentarzami
♥ Niezalogowani użytkownicy również mogą komentować
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Przyjmuje krytykę - byle by była ona uzasadniona