Szukaj na tym blogu

11 gru 2016

Grudniowa Playlisa

Tym razem mam okazję zaprezentować Ci grudniową playlistę. Wiem, że trochę się spóźniłam, ale mam nadzieję, że wybrane przeze mnie piosenki Ci to wynagrodzą.
Tradycyjnie, do każdego dnia miesiąca, przypasowałam jeden utwór. Dziesięć ostatnich dni jest wolne, ponieważ w komentarzach możesz zamieszczać własne propozycje, które dodam do postu, wraz z linkiem do twojego bloga [możesz podać link np. do swojego konta na Instagramie, jeśli nie prowadzisz bloga]. Kliknięcie w wybrany tytuł przeniesie Cię do piosenki.
Miłego słuchania!
Konieczne napisz mi w komentarzu, kto jest twoim ulubionym wykonawcą i/lub którą z podanych przeze mnie utworów spodobał Ci się najbardziej.
  1. Charlie Puth - We Don't Talk Anymore (feat. Selena Gomez)
  2. Green Day - Still Breathing
  3. Hey Violet - Guys My Age 
  4. Melanie Martinez - Mrs. Potato Head 
  5. Shawn Mendes - Mercy
  6. Melanie Martinez - Pacify Her
  7. The Chainsmokers - Closer ft. Halsey
  8. Rihanna - Love On The Brain
  9. Panic! At The Disco: Victorious
  10. Rag'n'Bone Man - Human
  11. Shawn Mendes - Aftertaste
  12. OMI - Cheerleader
  13. Tomorrow Never Dies - 5SOS
  14. Ariana Grande - Side To Side ft. Nicki Minaj
  15. Troye Sivan - EASE ft. Broods
  16. Green Day: Say Goodbye
  17. "All I Want for Christmas is You" - The Girl and the Dreamcatcher
  18. Sabrina Carpenter - Christmas the Whole Year Round
  19. Wham! - Last Christmas
  20. Blue Cafe - Święta W Nas
  21. Michael Bublé - Holly Jolly Christmas
  22. Sóley - "Pretty Face" [http://www.fashavable.com/]
  23. Faith Hill - Where are you Christmas? [http://gabrielle-fashion.blogspot.com/]
  24. Fall Out Boy - Yule Shoot Your Eye Out  [http://tr-ol.blogspot.com/]
  25. Melanie Martinez - Cry Baby
  26. The Pretty Reckless - Take Me Down
  27. twenty one pilots: Heathens
  28. Alessia Cara - Seventeen
  29. Tarja - I Walk Alone
  30. Tarja - My Little Phoenix
  31. Lady Gaga - Million Reasons


Post możesz znaleźć również w zakładce ''Playlista'' w menu górnym bloga :) 
Pozdrawiam!
______________________________________________________________________________________________

Jeśli zamierzasz złożyć zamówienie na stronie naregale.com, to koniecznie użyj kodu GWIAZDKA2016JOWITA
Dzięki temu, otrzymasz darmową wysyłkę :) 
[Kod obejmuje wszystkie formy wysyłki, oraz produkty objęte promocją. Kod jest ważny do 31 grudnia 2016 roku ]


12 komentarzy:

  1. Melanie Martinez uwielbiam! spodoba Ci się też Soley jak sądzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi Ci o Sóley? Posłuchałam i niestety nie jest to typ muzyki, który lubię. Niemniej jednak, wybrałam jedną z piosenek i dodałam ją do postu wraz z linkiem do Twojego bloga. Jeśli chcesz, to w każdej chwili mogę ją zmienić :)

      Usuń
  2. Jak to bywa przy takich listach- część utworów znam, część nie. Melanie jest bardzo miłym zaskoczeniem, jedna z moich ulubionych artystek. W dodatku Green Day <3, Troye, PatD, Shawn... Podoba mi się! :)

    http://lapaczchwilfoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że playlista przypadła Ci do gustu :)

      Usuń
  3. Uwielbiam większośc piosenek z listy tej <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Last christmas to chyba tradycja <3
    Mi osobiście najlepiej podoba mi się "Where are you christmas"- Faith Hill

    KONKURS ZE ŚWIETNYMI NAGRODAMI

    OdpowiedzUsuń
  5. Panic!At The Disco po prostu kocham! Green Day również. Do Melanie Martinez powoli się przekonuję :p.
    Na grudzień polecam Fall Out Boy- Yule Shoot Your Eye Out.
    Pozdrawiam :D
    zaryzykuj i kliknij

    OdpowiedzUsuń
  6. Na grudzień bardzo polecam I Walk Alone oraz My Little Phoenix Tarji Turunen :) Moim zdaniem oddają w pełni taki zimowy,grudniowy klimat

    OdpowiedzUsuń

♥ Nie wymieniam się obs i kom
♥ Niezalogowani użytkownicy również mogą komentować
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Przyjmuje krytykę - byle by była ona uzasadniona