Szukaj na tym blogu

25 gru 2016

13 ostatnich zdań z książek

W dzisiejszym poście zebrałam dla Ciebie 13 ostatnich zdań z książek, które moim zdaniem są warte uwagi. W komentarzu koniecznie napisz mi, co o nich sądzisz i które zdanie, najbardziej Ci się spodobało. A może sam chciałbyś jakieś zaproponować? Miłego czytania i Wesołych Świąt!

Tak oto dążymy naprzód, kierując łodzie pod prąd, który nieustannie znosi nas w przeszłość. - Francis Scott Fitzgerald - ,,Wielki Gatsby''
Nie wolno nam przegrać. - L.J. Smith, ,,Pamiętniki Wampirów - Dusze cieni''
Czuję się prześladowany przez ludzi. - Markus Zusak - ,,Złodziejka książek”
A my po prostu wiemy, że każdą chwilą trzeba się cieszyć. - Regina Brett - ,,Jesteś cudem''
Bo w każdym z nas są dwa wilki, wygrywa ten, którego się bardziej karmi. - Karolina Otwinowska - ,,Dieta (nie)życia''
I wciąż nie wiem, co to za prawda, ale jestem pewien, że kiedy ją poznam, będzie wspaniała. - Ian R. MacLeod - ,,Wieki światła''
Ruszyliśmy razem wysoko, wysoko po schodach, które prowadziły nas z powrotem do gwiazd. - James Gunn - ,,Zamknięty świat''
Każdy musi umrzeć, wiem, że od tej reguły nie ma wyjątku, ale czasami, Boże mój, Zielona Mila jest taka długa. - Stephen King - ,,Zielona Mila''
Po raz pierwszy w życiu zaczynam uciekać. -  David Levithan - ,,Każdego dnia''
Czas już, bym zaczął spełniać swoje marzenia. - Kevin Lewis - ,,Dzieciak”
Życie nie zawsze daje nam to, czego pragniemy, ale koniec końców zawsze daje nam to, na co zasługujemy. - Vikas Swarup - ,,Siedem prób''
Powstańcie, póki możecie. - Mira Grant - ,,Przegląd Końca Świata''
Jeśli nie marzymyjesteśmy martwi. - Kilian Jornet - ,,Niewidzialne Granice''
Wasze propozycje:

Mój Anioł Stróż już tego dopilnuje. Anna Gorgolewska - ,,Mrówki w śniegu"

W środę, pojawi się post Q&A! Zadawajcie swoje pytania i zostawcie linki do swoich blogów, które umieszczę razem z pytaniami.
Pozdrawiam,

Jeśli to dla Ciebie za mało i chcesz poczytać więcej, zajrzyj na tumblr Ostatnie Zdania Książek. Uprzedzając pytania - nie, to nie jest moje konto. Po prostu stwierdziłam, że może się ono niektórym przydać :) 

15 komentarzy:

  1. Wszystkie są genialne! Chciałabym zaproponować książkę Anny Gorgolewskiej "Mrówki w śniegu". Opowiada o dziewczynie, pilnej uczennicy, której życie całkowicie się zmieni pod wpływem jednej decyzji.
    Ostatnie zdanie: "Mój Anioł Stróż już tego dopilnuje"

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, mega pomysłowe :)
    Inspirujące, czesto ostatnie zdanie jest najważniejsze, szczególnie w zakończeniach serii.
    Pozdrawiam i juz dodaje blog do obserwowanych :)
    Fan of books ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co Cię skłoniło do założenia bloga? Pozdrawiam :) Mój blog: http://nexxe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiedź w poście :) -> http://jowitajonca.blogspot.com/2016/12/jak-moi-znajomi-zareagowali-na-to-ze.html

      Usuń
  4. Łał bardzo fajny, oraz ciekawy post.Moim zdaniem powinniśmy częściej czytać cytaty i bardziej się w nie zagłębiać. Najbardziej spodobał mi się ten "Bo w każdym z nas są dwa wilki, wygrywa ten, którego się bardziej karmi."Pomyślałam trochę nad tymi słowami. Zrozumiałam go tak, że każdy z nas ma dwie twarze i zostaniemy z tą która nam bardziej odpowiada. Oczywiście, każdy inaczej pomyśli. Co do pytania Jaka była najlepsza książka którą przeczytałaś?
    http://naciakaq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo trudne pytanie :) Co do cytatu, również sądzę podobnie.

      Usuń
  5. Jak zrobiłaś tą ramkę dla cytatów?

    OdpowiedzUsuń
  6. Najlepsze to te:
    "Bo w każdym z nas są dwa wilki, wygra ten, którego się bardziej karmi"
    Czuję się prześladowany przez ludzi"
    Dobrze, że jest wyłapałaś, czasami czytając nie zwracamy uwagi na najważniejsze słowa.
    Dla mnie najpiękniejsze zawsze będzie cytaty o oswojenie z "Małego Księcia".
    Pozdrawiam :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *o oswojeniu i przyjaźni
      Przy okazji dodam, że ciekawy post 😃

      Usuń
    2. Dziękuję :) Masz rację, ten cytat jest cudowny.

      Usuń

♥ Nie wymieniam się obserwacjami i komentarzami
♥ Niezalogowani użytkownicy również mogą komentować
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Przyjmuje krytykę - byle by była ona uzasadniona