Szukaj na tym blogu

16 paź 2016

Polskie kanały na YouTube, które warto subskrybować

Na YouTube powstają codziennie setki nowych kont, choć wybić udaje się tylko nielicznym. Z pewnością jest to zasługa ich ciężkiej pracy i zaangażowania. W dzisiejszym poście przedstawię Ci moje cztery ulubione Polskie konta na YouTube. A ty, jakie kanały polecasz? A może prowadzisz własny? Koniecznie podrzuć mi link w komentarzu!







Adrianna ma ogromny dystans do siebie, jest zabawna, szczera a jej filmiki są świetnie zmontowane. Zawsze wybiera ciekawe tematy, a jej nagrania nie są zbyt długie (jeśli nawet jakiś się trafi,  to na pewno nie będziecie się nudzić). Adrianna bardzo szybko odniosła sukces (moim zdaniem) w pełni zasłużony. Jest bardzo ciepłą i miłą osobą, a wśród jej widzów panuje bardzo fajna atmosfera.


Aleksandra brała udział w Top Model (4 sezon) i nagrała serię w której opowiada o kulisach programu (na tyle, na ile to możliwe). Bez wątpienia jest to seria która najbardziej wstrząsnęła widzami Oli, a jednocześnie przyniosła jej rozgłos. Na jej kanale znajdziemy filmiki wszelkiego rodzaju, oraz przepiękne intro, którym zachwycają się jej widzowie.


19-letnia wokalistka, wideoblogerka i prezenterka telewizyjna. Na jej kanale pojawia się mnóstwo filmików związanych z Disney Chanel, z którym współpracuje. Ma bardzo fajną, pozytywną energię którą przekazuje swoim widzom. Jest przeurocza, zabawna i miła :)

Kanał prowadzony przez Karola Poznańskiego. Pomimo faktu że niezbyt lubię kanały z grami, to ten jest świetny! Przede wszystkim filmiki są bardzo  zabawne i świetnie zmontowane. Zdecydowanie, to jeden z moich ulubionych kanałów. Tam po prostu zawsze jest zabawnie :)

Spodobał Ci się wpis? Zaobserwuj aby być na bieżąco!
Pozdrawiam,

37 komentarzy:

  1. Z Twojej listy kojarzę tylko dwie osoby - Kaiko i Sylwię Lipkę. Żadnego z nich nie obserwuję na stałe, bo najzwyczajniej nie przypadli mi do gustu. Fajnie, że wspomniałaś o innych youtuberach, a nie tylko tych o których zazwyczaj piszą w takich postach :)

    https://nataliakrawczyk.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie śledzę tego typu kanałów :P Ostatnio oglądam głównie Gonciarza
    Pozdrawiam, W.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno zajrzę! Tak przy okazji, kojarzę Cię z Instagrama :) Robisz bardzo ładne zdjęcia.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Hej bardzo ciekawie pisany blog, widać, że robisz to z pasją. A post bardzo fajnie się czyta. Dlatego promuj swojego bloga za darmo. Łap ode mnie link i zostaw komentarz jak Ci się podobało.

    http://www.youboost.pl/blog/nasze-uslugi/90-sposobow-na-pozyskanie-darmowych-linkow-do-bloga-strony-czy-sklepu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam ten wpis już jakiś czas temu :)

      Usuń
  4. Aleksandra Żuraw jest na liście obserwowanych przeze mnie kanałów. Pozostałe z Twojej listy zdarza mi się oglądać od czasu do czasu. Jednak jakoś zabrakło mi tutaj kanału Vroobelek który jak dla mnie jest teraz jednym z lepszych na Polskim Youtube :)
    Pozdrawiam cieplutko i w wolnej chwili zapraszam do mnie [http://ekstra-introwertyczka.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam oglądać vivę-a-vivę i Billie Sparrow :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zaglądam na kanał viva-a-viva, ale nie zbyt często.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  6. Powiem ci ze nikogo nie znam. Ale chyba najbardziej zaciekawila mnie Ola. Zajrze do niej

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiem ci ze nikogo nie znam. Ale chyba najbardziej zaciekawila mnie Ola. Zajrze do niej

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Regularnie oglądam Aleksandrę.
    Poleciałabym Ci Weronikę Szymańską z kanału Vroobelek - świetna, energiczna dziewczyna, a na dodatek mówi z sensem i ciekawie.
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Kaiko kojarzę, Sylwie znam a Ole również oglądam :) ja jeszcze oglądam wobecobiektywu i reZigiusz ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kaiko kojarzę, Sylwie znam a Ole również oglądam :) ja jeszcze oglądam wobecobiektywu i reZigiusz ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kaiko kojarzę, Sylwie znam a Ole również oglądam :) ja jeszcze oglądam wobecobiektywu i reZigiusz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ReZigiusza kojjarzę, a do wobecobiektywu na pewno zajrzę :)

      Usuń
  12. Czasem obejrzę Olę, poza tym raczej nie kojarzę reszty. Jeśli chodzi o moich ulubieńców, to bardzo lubię Karolinę Baszak! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kojarzę ich, świetne kanały mają :)


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Znam, ale nie oglądam ich za często. Gorąco polecam Vroobelka (https://www.youtube.com/channel/UCAkBZtIl-a0fBLcY7JCPSQw), czyli Weronikę Szymańską, która teraz wzbija się w notowaniach. Godny polecenia jest także Adam Knowshow (https://www.youtube.com/channel/UCtJ9CYayUVhTreDbY1A6fjA) - Adam Wiejak lub Agnieszka Grzelak (https://www.youtube.com/channel/UCyI0-Dcbw2arf0s48bCBLgQ). Pozdrawiam! :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajrzałam na razie tylko do Weroniki, bo dużo osób mi ją polecało. Oglądam..... i muszę przyznać że nagrywa naprawdę fajne filmiki :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  15. Niektórych kojarzę, ale nikogo jako tako na codzień nie oglądam :) Choć youtuba znam i lubię dosyć sporo - WobecObiektywu, LisiePiekło, LilyChannel czy z tematu gier Tivolt i ZosiaNS itd. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie oglądam ich codziennie :) Zwykle tylko w weekend, kiedy mam nieco więcej czasu.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  16. Z tej listy kojarze tylko Olę Żuraw ale z Top Model a nie z YT :P. Ja w sumie kiedyś dużo oglądałam YT ale teraz jest już coraz mniej prawdziwego YT same reklamy, reklamy ;o
    Pozdrawiam
    www.pauladowlasz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie za dużo reklam :)
      Również pozdrawiam!

      Usuń
  17. jedynie kojarzę Olę :) ale napewno popatrze na inne kanały :)

    Zapraszam do mnie
    https://happily-pink.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie oglądam zbytnio polskiego youtube ale muszę sprawdzić tych youtuberów !

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. ooo kilka twarzy także oglądam regularnie :) rozpoznałam bez problemu m.in. Adrianna i modelka Żuraw :)

    Jeśli interesuję Cię wzorki na paznokcie to zapraszam TUTAJ

    Pozdrawiam,
    MARLENAILS

    OdpowiedzUsuń
  20. Z tych osób znam wszystkich, ale nie wszystkich oglądam (Kaiko i Sylwia). Ja najchętniej oglądam kanały które są związane z moimi zainteresowaniami i po oglądnięciu danego filmiku czegoś się dowiem(Red Lipstick Monster, Krzysztof Gonciarz, StylizacjeTV,Olsikowa,Sami itp.) ale lubię także od czasu doo czasu zobaczyc cos śmiesznego typu TrueBeutyIsInternal :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też oglądam Ewę, ale nieco rzadziej, więc jej tu nie wymieniłam :)

      Usuń

♥ Nie wymieniam się obs i kom
♥ Niezalogowani użytkownicy również mogą komentować
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Przyjmuje krytykę - byle by była ona uzasadniona