Szukaj na tym blogu

30 paź 2016

Listopadowa playlista

W dzisiejszym poście przedstawię Ci listopadową playlistę. Do każdego dnia w miesiącu, przypisana jest jedna piosenka. Wpis ten możesz również znaleźć w zakładce ''Playlista'', która znajduje się w menu, na samej górze strony.
Ostatnie 6 miejsc jest puste, ponieważ będę dodawała tam Wasze propozycje. Więc jeśli masz ulubiony utwór, koniecznie napisz mi o nim w komentarzu, a ja go tu umieszczę. Dodatkowo, do tytułu piosenki możesz dodać link do siebie, który również tu dodam :) 
Miłego słuchania!
  1. 5 Seconds of Summer - Voodoo Doll (One Mic, One Take)
  2. The Vamps - Wake Up
  3. twenty one pilots: Heathens
  4. Troye Sivan - YOUTH
  5. gnash - i hate u, i love u
  6. Shawn Mendes - Treat You Better
  7. Major Lazer - Cold Water (feat. Justin Bieber & MØ)
  8. twenty one pilots & Panic! At The Disco Ft. Lolo - Stressed Out / Miss Jackson Mashup
  9. Agnieszka Chylińska - Królowa Łez
  10. LP - Lost On You
  11. Arctic Monkeys - Do I Wanna Know?
  12. Arctic Monkeys - Arabella
  13. Melanie Martinez - Sippy Cup
  14. Melanie Martinez - Cry Baby
  15. The Girl and the Dreamcatcher - Glowing in the Dark
  16. Lady Gaga - A-YO
  17. Imagine Dragons - Demons
  18. Green Day - American Idiot
  19. Hey Violet - I Can Feel It
  20. 5 Seconds of Summer - Girls Talk Boys
  21. Sia - The Greatest
  22. All Time Low - Kids In The Dark
  23. Panic! At The Disco & Ariana Grande - Victorious / Focus Mashup
  24. Nickelback - How You Remind Me
  25. NIGHTWISH - Storytime  [http://muzyczne-rozkminy.blogspot.com/]
  26. Tove Lo - Habits  [http://julie-s-world.blogspot.com/]
  27. The Girl and the Dreamcatcher - Make You Stay [http://bibliotekaamarzen.blogspot.com/]
  28. The Vamps, Matoma - All Night  [www.brooowngirl.blogspot.com]
  29. Cameron Dallas - She Bad
  30. Lady Gaga - Perfect Illusion


Lubicie któryś z tych utworów?

24 komentarze:

  1. Uwielbiam Melanie Martinez i Arctic Monkeys :)! Dodałabym moje ukochane Storytime zespołu Nightwish,które w listopadową szarość zabiera mnie do świata magi i baśni podczas słuchania. Zapraszam na bloga z recenzjami muzycznymi http://muzyczne-rozkminy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piosenka całkiem ciekawa :) Wprawdzie nie do końca mój gust, ale nawet mi się podoba <3
      Dodaję ją do playlisty, razem z linkiem do Ciebie!
      Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Uwielbiam piosenkę LP i Agnieszki Chylińskiej.

    http://odwaznieeprzezzycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubie wszystkie ale najbardziej 11 :)
    Jeszcze moim zdaniem ciekawą piosenką jest Tove Lo-Habits
    julie-s-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wykonanie bardzo fajne, ale tekst średnio mi się podoba...
      Dodaję do playlisty!
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Nightwish i LP! Uwielbiam. Jestem ciekawa co znajdzie się dalej.
    Pozdrawiam // Książki w Piekle ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że playlista przypadła Ci do gustu :)
      Również pozdrawiam!

      Usuń
  5. The Girl and the Dreamcatcher <3
    a słyszałaś ich make you stay?
    Pozdrawiam,
    Posy z bibliotekaamarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście :)
      Dodaję do playlisty, wraz z linkiem do Ciebie!
      Również pozdrawiam.

      Usuń
  6. O większośc z tych piosenek uwielbiam :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś bardzo uwielbiałam piosenki Green Day i do dziś jak je słyszę, nie przełączę, muszę wysłuchać do końca haha :D
    Bardzo fajny blog! :) Obserwuję i zapraszam do siebie
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Szukam jakiś nowości, a więc Twoje propozycje na pewno przesłucham!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że Ci się spodobają :D
      Pozdrawiam!

      Usuń
  9. Agnieszka Chylińska- "Królowa Łez" mistrz :)
    Pozdrawiamy,
    Kamil i Przemek/ www.mrandmrchanel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. NR 5 według mnie najlepszy z całej listy, a tyle wspomnień z tą piosenką ;)
    http://dembinska-pozytywnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. aaaaaaa jak tylko zobaczyłam 21pilots to cie pokochałam! Do tego doszlo am...
    pisalam ostatnio post i rowniez wspomnialam o 21pilots:) swoja droga zapraszam
    http://typical-teengirl.blogspot.com/2016/11/ulubiency-aplikacja-ktora-oblicza.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno zajrzę!
      Pozdrawiam i dziękuję za obserwację :)

      Usuń
  12. Ja ostatnio ma faze na All Night- The Vamps. Koniecznie musisz posłuchać! Wykonują bardzo fajną muzykę. Co do Twojej listy bardzo mi się podobają niektóre i mam je na mojej playliście( jak Sia czy 5 seconds for summer). Cieplutko Ciebie pozdrawiam <3 Twoja www.brooowngirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słuchałam, The Vamps to jeden z moich ulubionych zespołów! Piosenka jest świetna, dodaję ją do playlisty!
      Również cieplutko pozdrawiam :)

      Usuń

♥ Nie wymieniam się obserwacjami i komentarzami
♥ Niezalogowani użytkownicy również mogą komentować
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Przyjmuje krytykę - byle by była ona uzasadniona