Szukaj na tym blogu

2 paź 2016

Książka do napisania, po raz drugi!


Miesiąc temu, napisałam post o Książce do Napisania. Dziś pokażę Wam, jak ją uzupełniłam.
Książkę zaczęłam wypełniać 15 września, po dwie strony tygodniowo. Bardzo spodobał mi się fakt, że strony były puste. Dzięki temu (w przeciwieństwie do np. zeszytu) wszystko prezentowało się dużo ładniej i estetyczniej. Poza tym, strony były dosyć grube i zostały ze sobą zszyte. Jeśli się pomylicie, możecie po prostu wyrwać kartkę. Ale nie róbcie tego zbyt często, ponieważ książka może się rozpaść.


Strona 1,2

Tutaj będę umieszczać swoje pomysły na posty. W środę niedzielę pojawi się post z aplikacjami na telefon, które polecam.



 Strona 3 i 4
Lista rzeczy które chcę zrobić przed śmiercią:
1. Pojechać do Londynu
2. Zrobić sobie tatuaż
3. Napisać książkę
4. Zrobić coś bezinteresownego dla innych
5. Pojechać na koncert
6. Wspiąć się/wyjść na górę (wykonane)
7. Zaprojektować własną kolekcję ubrań
8. Zainspirować kogoś
9. Nagrać własną piosenkę (pomińmy fakt, że nie umiem śpiewać)
10. Pojechać na targi mody alternatywnej
11. Pomalować włosy na ''dziwny'' kolor

Macie taką listę? Co na niej umieściliście?



Wiem, że post był krótki i nieco ''bezosobowy'', ale miałam bardzo mało czasu na jego napisanie, ponieważ mam sporo nauki. Następnym razem, rozpiszę się bardziej :) 
Pozdrawiam.

12 komentarzy:

  1. Planowałam kiedys zrobić listę rzeczy, które chce zrobić przed śmiercią, ale nie mam kiedy sie za to zabrac :/

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam takiej listy, ale na pewno znalazłby się na niej punkt 3 z twojej listy, który powoli realizuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również go realizuję - choć bardzo wolno.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Ciekawa książka! :D

    http://green0floor0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo inspirujący pomysł :) Listy takich rzeczy nie mam, ale może czas ją stworzyć?

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze chcę coś takiego zrobić, ale nigdy mi nie wychodziło... :D
    zofiakuca.online

    OdpowiedzUsuń
  6. To naprawdę super sprawa! :) Muszę zaopatrzyć się w coś takiego! :)

    Zapraszam:
    paniantosiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Nie wymieniam się obs i kom
♥ Niezalogowani użytkownicy również mogą komentować
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Przyjmuje krytykę - byle by była ona uzasadniona