Szukaj na tym blogu

9 paź 2016

5 aplikacji na telefon, które musisz mieć


W dzisiejszym poście przedstawię ci 5 aplikacji na telefon, których sama używam i które polecam. Nie wspominałam tu o portalach społecznościowych, ponieważ sądzę że każdy z nas choć trochę je zna. Aplikacje które wymieniłam, możesz pobrać ze sklepu Play, za darmo. Są one przeznaczone na telefony z androidem, więc nie mogę Ci zagwarantować, że będą działały na urządzeniu z innym systemem operacyjnym. Koniecznie daj mi znać w komentarzu, czy wpis Ci się spodobał i/lub jakie aplikacje Ty polecasz.

Timetable - Najprostszy z możliwych plan lekcji. Do każdego przedmiotu możemy dopasować kolor, napisać o której godzinie zaczyna  i kończy się dana lekcja oraz w jakiej sali się odbywa. Bez problemu możemy dodawać i edytować plan. Ocena 10/10.

Fiszki - Aplikacja dzięki której (w końcu!) nauczyłam się słówek z niemieckiego. Możemy ustawić sobie przypomnienia powtórzeń, np. co pół godziny. W aplikacji dostępne są dwa tryby nauczania - Sprawdź co potrafisz i Tryb nauki. Osobiści wolę drugi sposób, ponieważ od razu wiem co zrobiłam źle i mogę poprawić błędy, a program dodatkowo motywuje nas do dalszego nauczania. Ocena 10/10

Snapseed - Ile razy zastanawiałeś się, jakim cudem Ig zdjęcia są takie piękne i jasne? Okazuje się, że nie potrzeba tu dobrego sprzętu czy magicznych umiejętności. Wystarczy tylko ta aplikacja. Za jej pomocą możecie zmienić/dostosować dosłownie wszystko. Takie małe studio fotograficzne w waszym telefonie :) Ocena 10/10

7 Second Challenge - Bardzo fajna aplikacja, zwłaszcza w tedy kiedy siedzimy ze znajomymi i jesteśmy znudzeni. Dostajemy zadanie, które musimy wykonać w przeciągu 7 sekund. Jeśli nam się uda - dostajemy punkt. Gra kończy się w momencie, w którym jeden z uczestników zdobędzie siedem punktów. Ocena 9/10 

Star Music - Aplikacja która pozwala nam dostosować foldery z muzyką w telefonie. Możemy tworzyć albumy wykonawców, zmieniać/dodawać tytuły/wykonawców/tekst/rodzaj/datę powstania utworów a także dodawać komentarze. Ocena 10/10.

W sobotę wyjeżdżam na wycieczkę do Warszawy, więc jeśli masz ochotę możesz zaobserwować mnie na Instagramie. Będę wrzucała tam (głównie do Insta Stories) zdjęcia z wyjazdu :)
Pozdrawiam!

42 komentarze:

  1. Warszawa to piękne miasto, mieszkam tu prawie całe źycie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Warszawa to piękne miasto, mieszkam tu prawie całe źycie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja byłam tylko kilka razy :)

      Usuń
    2. Więc musisz przyznać, że to piękne miasto.

      Usuń
    3. Tak :) To co dotychczas udało mi się zobaczyć, bardzo mi się spodobało :)

      Usuń
  3. Aplikacja z planem lekcji na pewno mi się przyda :D
    Masz śliczny design bloga! Zostaje na dłużej
    emme22blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam 7 Second Challenge ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Intryguje mnie Star Music. Chyba wypróbuje, bo naprawdę ciekawie się zapowiada :)) A no i Fiszki, to też może mi pomoże w nauce, jednak ciekawa jestem jak ja tam 5 stron A4 do spr z historii zamieszczę... XD

    pozdrawiam!
    tysiac-zyc-czytelnika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fiszki przydają się raczej do słówek :/ A Star Music pomaga ''zorganizować'' muzykę w telefonie, więc jak najbardziej polecam.

      Usuń
  6. O ile plan lekcji już mi się raczej nie przyda, o tyle chętnie wypróbuje Snapseed ;) Brzmi ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I takie właśnie jest :) Choć na początku może się wydawać nieco skomplikowane.

      Usuń
  7. Nigdy nie rozumiałam fenomenu uczenia się z fiszek, ale w sumie zachęciłaś mnie i wyprobuje tę aplikację :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie rozumiałam fenomenu uczenia się z fiszek, ale w sumie zachęciłaś mnie i wyprobuje tę aplikację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie, dopóki moje oceny się nie polepszyły :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  9. Plan lekcji posiadam w szkolnej aplikacji dziennik librus. Aczkolwiek ta aplikacja do obróbki zdj na ig, skorzystam! <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Słyszałam o timetable już po tym jak zakończyłam szkołę. Chętnie wypróbuję snapseed :) pozdrawiam

    www.nielegalna-strefa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja bardziej polecam Photoshopa na telefon. Często również korzystam z monitoru burz, fajnie wiedzieć czy gdzie uderzył ostatnio piorun, czy nasza okolica spotka sie z deszczem. a kreator dzwonków przydaje się do wiadomo czego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się przetestować te aplikacje:)

      Usuń
  12. Będąc totalnie uzależniona od Instagramu koniecznie muszę wypróbować Snapseed, chociaż póki co jestem wierna VSCO :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam wiele dobrych opinii o VSCO, ale moim zdaniem wymaga dostępu do zbyt wielu informacji o nas. Ale to tylko moje zdanie :)

      Usuń
  13. Hm... Co do planu lekcji- mam go na e-dzienniku i jak mam jakieś zastępstwa to mi to tam pisze.
    Mój blog
    Kanał na YT
    Strona na FaceBooku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam plan na e-dzienniku, ale zdecydowanie wolę Timetable :)

      Usuń
  14. Znam kilka aplikacji. Potwierdzam 7 second jest super. Często używam gdy ze znajomymi kończą się pomysły na rozmowę

    OdpowiedzUsuń
  15. Aplikacja z planem lekcji wydaje się być ciekawa! :) Muszę wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  16. Aplikacje bardzo pomocne, najbardziej zainteresowała mnie aplikacja star music, na pewno ją ściągnę.
    Bardzo podoba mi się twój blog, będę zaglądać tu częściej.
    Zapraszam do siebie :) http://martynasobczak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Znałam wszystkie oprócz Snapseed, więc właśnie pobieram i zobaczymy czy mi się spodoba :D
    Pozdrawiam, W.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie lubie , jak ktoś mi mówi ,, musisz to mieć " , Wcale nie muszę , bo nie wszystko mi sie podoba

    Zapraszam do MNIE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że nie musisz. Szczerze mówiąc byłam przygotowana na taki komentarz i dziwię się, że pojawił się dopiero teraz. Tytuł, pomimo wszystko do niczego Cię nie zmusza, a jedynie zachęca do kliknięcia w link. No i jak widać działa, bo jednak tu jesteś.
      Szkoda, że nie napisałaś nic na temat postu, a jedynie wyraziłaś zdanie o samym tytule.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  19. Człowiek nic nie musi, ewentualnie może :) Jak to się mówi: musi to na Rusi w Polsce jak kto chce ! ;)
    A tak w całym kontekście to ja z reguły mam zaśmiecony telefon aplikacjami,z których nie zawsze korzystam i nie zawsze są mi potrzebne na dłuższy czas. Po czasie sprzątam :P Z tymi myślę, że było by tak samo.
    Zapraszam do mnie: http://bylasobiepanda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w telefonie też jest mnóstwo aplikacji których nie używam :) A tytuł wpisu - no cóż, ,,Aplikacje które możesz mieć'' nie brzmi zbyt zachęcająco.
      Pozdrawiam!

      Usuń

♥ Nie wymieniam się obs i kom
♥ Niezalogowani użytkownicy również mogą komentować
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Przyjmuje krytykę - byle by była ona uzasadniona