Szukaj na tym blogu

11 wrz 2016

Nikt nie zdoła tego przeżyć - Przegląd Końca Świata


Kolejna recenzja niezwykle wciągającej serii. Jeśli jeszcze nie przeczytałeś pierwszej części, koniecznie nadrób braki! Miłego czytania.

Minął rok od tragicznych wydarzeń, w których zginęła George. Shaun wciąż nie pogodził się ze śmiercią siostry. Często z nią rozmawia, zupełnie tak, jakby była tuż obok. Współpracownicy przyzwyczaili się już do dziwnych nawyków swojego szefa. Shaun wyprowadził się od rodziców i zebrał nową ekipę z którą zamieszkał. Igranie ze śmiercią przestało przynosić mu radość.
Wszystko zmieniło się, gdy pojawił się u nich Doktorek - naukowiec pracujący w CZKC, która jak się później okazało - upozorowała własną śmierć aby do nich dotrzeć. Kelly przyniosła ze sobą wszystkie informacje i badania nad zespołem rezerwuarowym. Wszyscy z jej ekipy zostali zabici, bądź zaginęli. Doktorek nie pojawił się u nich przypadkowo - chciano zabić ją, oraz całą ekipę Shauna, aby prawda nigdy nie wyszła na jaw.
Czy wszyscy przeżyją? Jak przerażająca okaże się prawda?  Czy Georgia przeżyłaby, gdyby Shaun jej nie postrzelił? Czy istnieje coś gorszego od zombie? Co kryje się za spiskiem CZKC? Czy na pewno nie da się pokonać wirusa?

Druga część wciągnęła mnie jeszcze bardziej niż pierwsza. W tej części akcja bardzo szybko nabiera tempa. Sądziłam że autorka nie będzie w stanie już niczym mnie zaskoczyć - a jednak! Pomimo faktu, że nie gustuje w horrorach, dorzuciłabym do tej książki nieco więcej zombie.  Po przeczytaniu drugiego tomu, stawiam bardzo wysoko poprzeczkę trzeciej części. O ile po przeczytaniu Feed miałam kilka pytań, teraz są ich setki.  Po raz kolejny byłam niezwykle zdziwiona zakończeniem. Polecam tą książkę, niezależnie od faktu, jakie gatunki czytasz.

Zapraszam Cię 25 września na recenzję kolejnego, niestety ostatniego już tomu z serii. Tymczasem łap kilka cytatów z książki:


Jeśli już masz umrzeć, upewnij się, że to nagrywasz.

Na razie szaleństwo to jedyna rzecz, dzięki której jeszcze nie zwariowałem.

Doskonała przemowa, szefie. Naprawdę wzruszające. Nigdy nie zapomnę dnia, w którym powiedziałeś, żebym nie wjechał w drzewo w drodze do domu.

Nie radzę sobie dobrze z samotnością. Może dlatego postanowiłem zwariować.

Jest jedna rzecz, w którą zawsze będę wierzył – ludzie zawsze potrafią pogorszyć sytuację.

Odkąd zaczęłam z wami pracować, nauczyłam się jednego - nikt nie zdoła tego przeżyć.




  • Autor: 
    Mira Grant
  • Tytuł oryginału: 
    Deadline
  • Tłumaczenie: 
    Agnieszka Brodzik
  • Data wydania: 
    23 października 2013
  • Cena okładkowa: 
    34,90 zł
  • Format: 
    145 x 205 mm
  • Liczba stron: 
    504
  • ISBN: 
    978-83-7924-066-1

Przeczytaj fragment:


Czytałeś już tą serię, bądź którąś z części? Koniecznie napisz swoją opinię w komentarzu. Chętnie ją przeczytam  :)

10 komentarzy:

  1. Ta książka to coś w moim guście! Zapowiada się super :)
    Mój kanał na yt
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że ci się spodoba :) Polecam ^.^

      Usuń
  2. wpisuję na moją listę! Zaciekawił mnie pierwszy jak i drugi tom:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo pojawi się również recenzja trzeciej części :)

      Usuń
  3. Musze przeczytać,dobrze się zapowiada!

    https://strong-power.blogspot.com/2016/09/siepomagapl-zwierzeta.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zapomnij również o pierwszej części :)

      Usuń
  4. Książka zapowiada się ciekawie , muszę ją kiedyś przeczytać.
    Pozdrawiam
    Mój Blog KLIK

    OdpowiedzUsuń

♥ Nie wymieniam się obs i kom
♥ Niezalogowani użytkownicy również mogą komentować
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Przyjmuje krytykę - byle by była ona uzasadniona