Szukaj na tym blogu

18 wrz 2016

Kiedy warto zacząć prowadzić bloga?


Zastanawiałeś się kiedyś nad założeniem swojej własnej strony w internecie? Unikatowego bloga, na którym wyraziłbyś siebie? W dzisiejszym poście postaram się pomóc Ci podjąć odpowiednią decyzję. Pamiętaj jednak, że to do Ciebie należy ostatnie słowo.


  • Jeśli popełniasz dużo błędów ortograficznych/stylistycznych. .
  • Jeśli zależy ci na sztucznych statystykach (zamierzasz wymieniać się obserwacjami i komentarzami).
  • Jeśli zależy Ci tylko na współpracach.
  • Jeśli nie lubisz krytyki.
  • Jeśli nie masz pomysłu na siebie (i bloga!).
  • Jeśli boisz się opinii innych.
  • Jeśli masz mało czasu.



  • Jeśli chcesz dzielić się z innymi swoją pasją/zainteresowaniami.
  • Jeśli chcesz wyrazić siebie.
  • Jeśli masz oryginalny pomysł i/lub chcesz stworzyć coś nowego, unikatowego.
  • Jeśli nie boisz się nowych wyzwań.
  • Jeśli lubisz nawiązywać relację z innymi.
  • Jeśli lubisz pisać/robić zdjęcia.
  • Jeśli czujesz, że chcesz/powinieneś blogować.
  • Jeśli lubisz inspirować innych.

______________________________________________________________________________________________

Zdecydowałeś się założyć bloga? W takim razie odpowiedzi na poniższe pytania mogą ci się przydać.

Czy mogę prowadzić anonimowego bloga?

Zdania na ten temat są podzielone, ponieważ ''w internecie nie można być anonimowym''. Osobiście jednak uważam że jeśli nie będziesz podawał dokładniejszych informacji o sobie, to jak najbardziej może się Ci się to udać.
Pamiętaj jednak o tym, że będziesz musiał założyć anonimowy profil na Facebooku aby móc reklamować się na stronach dla bloggerów. Jeśli będziesz robił to z prywatnego profilu, twoi znajomi szybko Cię ''wyśledzą''.

Jak zacząć swoją przygodę z blogowaniem? 

Myślę że tutaj przydadzą Ci się moje starsze posty:

  1.  5 rzeczy które warto wiedzieć, przed założeniem bloga 
  2.  Dekalog blogera - 10 przykazań, których (nie)warto się trzymać.

Jednak najważniejsze, abyś się nie poddawał i wciąż rozwijał swoje zainteresowania!
______________________________________________________________________________________________

Pozostaje mi tylko życzyć ci powodzenia! Mam nadzieję, że pomogłam podjąć ci odpowiednią decyzję. 
Więc jak, zamierzasz blogować? A może już prowadzisz własny kącik w internecie? Koniecznie zostaw mi link do siebie i napisz, czy dodałbyś coś jeszcze do mojego wpisu. 
Pozdrawiam :) 

26 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy wpis :) Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  2. moim zdaniem przydatne rady i zgadzam sie z tym co piszesz :) obserwuje :*


    http://ink-your-think.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uważam,że blog więcej daje niż zabiera i warto <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam bardzo mało czasu a jednak godzę go z blogiem :)

    https://wiktoria-komisarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety również mam bardzo mało czasu :/

      Usuń
  5. Świetny post :) Rady na pewno mi się przydadzą :)
    http://inga73.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uff, nadaję się do tej roboty :D
    Pozdrawiam
    Tutti

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie to przedstawiłas. Tak, w internecie nic nie jest anonimowe ale jeśli komuś naprawdę zależy to poradzi sobie z anonimowym blogiem, przynajmniej na poczatku

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie to przedstawiłaś i zgodzę się z Tobą w 100%. Ja prowadzę bloga, ale mam mało czasu no ale jakoś zaczynam godzić czas z blogowaniem.

    Pozdrawiam cieplutko :*
    Zapraszam w wolnej chwili http://paulina-juni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nawet nie mialam pojecia ze sa jakies facebookowe strony dla blogerów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie najwyższy czas to sprawdzić!

      Usuń
  10. Szczera prawda. Naprawdę świetny blog.

    OdpowiedzUsuń
  11. W jakim programie edytujesz zdjęcia/grafiki etc.?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Głównie w PicMonkey. To darmowy program on-line.

      Usuń
  12. Taki post przydalby mi sie przed zalozeniem bloga haha! Ale teraz jestem najszczesliwsza jak moge dodawac nowe posty-kocham! Wedlug mnie najwazniejsze jest nie robienia bloga dla wspoprac. BEZ-SEN-SU! Super post!
    wiktoria-kozlowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Nie wymieniam się obs i kom
♥ Niezalogowani użytkownicy również mogą komentować
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Przyjmuje krytykę - byle by była ona uzasadniona