Szukaj na tym blogu

3 wrz 2016

Instagramowe zdjęcia, które podbiły moje serce - sierpień


W tym poście, przedstawię ci czwarty wpis z serii ''Instagramowe zdjęcia, które podbiły moje serce''. Muszę przyznać że miałam bardzo trudny wybór, ponieważ w tym miesiącu  pojawiło się mnóstwo niesamowitych zdjęć. Pamiętaj, aby napisać mi w komentarzu, które zdjęcie najbardziej przypadło Ci do gustu. Jeśli natomiast prowadzisz swój własny profil, bądź znasz osoby które warto obserwować, koniecznie zostaw link w komentarzu. Na mojej stronie w każdy poniedziałek, również możesz się reklamować. Miłego oglądania!
























Jak pewnie zauważyłeś, blog przeszedł gruntowną metamorfozę. Zmieniłam zarówno nazwę, jak i cały design. Podoba Ci się nowy wygląd?

Pozdrawiam,

20 komentarzy:

  1. Gigi wygrywa! Instagram Igora również uwielbiam
    Pozdrawiam,
    DZIEWCZĘCO.PL

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej podoba mi się zdjęcie nr.5, jest uroczę i magiczne miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, wszystkie widoki zapierają dech w piersiach. Trudno mi wybrać jedno ulubione :)
    Pozdrawiam, W.

    OdpowiedzUsuń
  4. No faktycznie śliczne zdjęcia! Wszystkiego najlepszego :*
    Zuzia For Style - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście genialne zdj <3


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było ich dużo więcej, ale musiałam wybrać tylko kilka :)

      Usuń
  6. Wszystkie mają coś w sobie!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękne zdjęcia, jak i instagramy. obserwuję kilku z nich, świetny post, mogę przyznać że uwielbiam takie, więc mam nadzieje że pojawi się dalsza część!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście :) Zapraszam w 3 dzień każdego miesiąca :)

      Usuń
  8. Chcialabym zobaczyc na zywo takie "widoki". Mega! Zdjecie Zuzi na wodzie BOMBA. Kocham jej zdjecia. Mega mi sie ta seria podoba! Jest super! wiktoria-kozlowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej podoba mi się trzecie zdjęcie. Widok nieziemski! :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Nie wymieniam się obs i kom
♥ Niezalogowani użytkownicy również mogą komentować
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Przyjmuje krytykę - byle by była ona uzasadniona