Szukaj na tym blogu

10 sie 2016

Najbardziej wpływowi Polscy nastolatkowie! Cz. 1


Są młodzi i utalentowani. Na portalach społecznościowych, śledzą ich tysiące osób. Mają wielu fanów i szybko odnieśli sukces. Jak to zrobili? Czym się kierują? A przede wszystkim - czy warto brać z nich przykład?
W swoim zestawieniu, pominęłam kilka osób. Kolejność jest zupełnie przypadkowa. Uwzględniałam tylko te osoby, których wiek nie przekraczał 18 lat. Jeśli sądzisz, że pominęłam jakąś osobę, bądź chciałbyś kogoś tu umieścić, napisz mi to w komentarzu. Być może ta osoba pojawi się w kolejnym poście z serii.


Perkusista. Gdy chłopiec miał zaledwie cztery lata, rodzice wrzucili do sieci pierwszy film z jego udziałem. W wieku sześciu lat, miał za sobą już 60 koncertów. CNN nazwało go ''geniuszem perkusji''. Jego stronę na Facebooku, polubiło już ponad 87 tyś osób. Na Instagramie obserwuje go 16 tyś użytkowników.






Wokalistka i Youtuberka. Swoją karierę rozpoczęła w 2012 roku, od wrzucania na YT swoich coverów. Została laureatką konkursu Youtube Young Stars 2015.




Aktorzy, swoją karierę rozpoczęli bardzo wcześnie. Adam jest znany z roli Kuby w serialu ''Rodzinka.pl''. Jesienią, 2016 roku zagra w serialu  ''Dancing with the Stars. Taniec z gwiazdami''.




Aktorka, debiutowała w wieku sześciu lat. Serca widzów podbiła swoją rolą w filmie ''Tylko mnie kochaj'', gdzie zagrała Michalinę. Jest aktorką niezawodową. Wiosną, 2015 roku wzięła udział w programie ''Celebrity Splash!'', a od 4 marca do 6 maja uczestniczyła w programie  ''Dancing with the Stars. Taniec z gwiazdami''. 



Zapraszam Was do polubienia mojej strony na Facebooku. Pozdrawiam.

28 komentarzy:

  1. Tak pół na pół dwoje pierwszych zapracowało na wpływowość za pomocą talentu. Natomiast kolejne dwa przykłady to wypadkowa szczęścia i znajomości, jakie posiadają ich rodzice. Cudów nie ma.
    http://dziewczyna-z-humana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż, każdy ma własne zdanie. Według mnie, oni też musieli zapracować na swój sukces. Nie znam ich na tyle, by wiedzieć w jaki sposób udało im się osiągnąć sukces. Ale na pewno, włożyli w to jakąś pracę.

      Usuń
  2. Myślę, że tylko połowa z nich faktycznie zasłużyła na rozgłos poprzez ciężką pracę i talent!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno wszyscy włożyli w to sporo pracy :)

      Usuń
  3. Sylwię, Julię oraz braci Zdrójkowskich znam i lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak jak pisały dziewczyny wyżej tylko Igor i Sylwia na to zapracowali sami :D Aczkolwiek żadnej z tych osób nie traktowałabym jako jakiś wzór do naśladowania.
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Właściwie to moim zdaniem na sukces sama zapracowała tylko Sylwia. Reszta z nich jest znana dzięki ich rodzicom.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się! SYlwia Przybysz chyba najbardziej mnie przekonuje-mega utalentowana i sama doszla do tego do czego doszla! Szacun! :)
    wiktoria-kozlowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. W sumie znałam tylko braci Zdrójkowskich. Teraz jest bardzo dużo młodych talentów które próbują się wybić ale trzeba mieć szczęście by ktoś zauważył cię wśród tłumów, Ci młodzi najwyraźniej takie szczęście mieli.
    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/2016/08/zwalcz-strach-przed-samym-soba-top-z.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tobą, teraz bardzo ciężko jest się wybić :/

      Usuń
  8. Znam tylko Julkę Wróblewską :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie cieszę się, że poznałaś kogoś nowego!

      Usuń
  9. Pamiętam tego małego Igorka. Co on już taki duży? :D Prawdę powiedziawszy nie przepadam za resztą osób i zupełnie nie śledzę tego co robią, ale ważne, że spełniają się w tym co robią :P

    Polne-Maki, zapraszam. (W.)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny post! W dzisiejszych czasach mądrzy nastolatkowie są szczególnie poszukiwani. Mam dziecko i widząc większość rozdmuchanych gwiazd...mam wątpliwości..

    Zapraszam do mnie na http://niekonwencjonalna.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super post i super blog !

    P.S. Trafiłam do Ciebie dzięki grupie na FB :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie: http://kosmetycznastronazycia.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Julia to wspaniała i cudowna osoba :)

    http://pa2ul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Wpływowi to raczej oni nie są tylko znani.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym miała pisać o popularnych nastolatkach, ta seria nigdy by się nie skończyła :D

      Usuń
  14. Fajnie, że piszesz i Twój blog na prawdę ładnie wygląda.
    Natomiast jeżeli chodzi o ten post... "najbardziej wpływowi nastolatkowie w Polsce".
    Tak trochę śmiesznie bo o Igorze nigdy wcześniej nie słyszałam.
    Sylwię kojarzę. Słyszałam raz jakąś jej piosenkę. I to typowy pop dla dzieciaków. Piosenki jakich pełno.
    Zdrójkowscy. Jeden z nich jeszcze ok. Udziela się dużo w dubbingu chyba. Ale drugiego znam tylko z 1 serialu.
    Julia. Aktorka jednej roli. Znam ją tylko z 1 filmu i to, w którym zagrała kilka lat temu.
    Fajnie, że masz jakiś ludzi, którzy Cię inspirują ale umówmy się. To nie są wpływowe osoby.
    To zwykli nastolatkowie, którzy mają po prostu więcej lajków na instagramie czy fb niż inni ludzie w ich wieku.
    "Wpływowi nastolatkowie" to chyba jednak powinny być osoby, które:
    1) Każdy zna lub chociaż kojarzy.
    2) Powinny wzbudzać jakieś emocje.
    3) Mieć jakieś osiągnięcia żeby można było się czymś inspirować lub powinny mieć sporą władzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie są osoby, które mnie inspirują :) O Igorze również wcześniej nie słyszałam, dowiedziałam się dopiero w trakcie pisania postu.
      W tym poście, chciałam umieścić ''mniej znane'' osoby, aby każdy mógł je poznać. Co do tego, czy są wpływowi, każdy ma inne zadnie. Bardzo się cieszę, że wyraziłaś swoją opinię. Serię już zakończyłam, więc rady na razie mi się nie przydadzą. Jeśli jednak postanowię ją w przyszłości kontynuować - z pewnością wrócę do Twoich punktów.
      Pozdrawiam!

      Usuń

♥ Nie wymieniam się obs i kom
♥ Niezalogowani użytkownicy również mogą komentować
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Przyjmuje krytykę - byle by była ona uzasadniona