Szukaj na tym blogu

31 sie 2016

Hej, napiszmy książkę!

Marzyłeś kiedyś o napisaniu własnej książki? Takiej, która sprzedałaby się w milionach egzemplarzy i została światowym bestsellerem? Która zachwycałaby fabułą? Jeśli tak, to z pewnością wiedziałeś o czym ona będzie. Nawet jeśli nie miałeś pomysłu na całą książkę, to z przynajmniej na pewną jej część. Zapewne wymyśliłeś oryginalną i niepowtarzalną historię. Możliwe nawet, że w Twojej głowie zrodził się już opis bohaterów. Cały zarys książki i wszystkich jej elementów, schowałeś głęboko w głowie. Przecież o nim nie zapomnisz! Kto zapomniałby o czymś tak fantastycznym?
Kilka godzin później, wykończony po całym dniu pracy, siadasz przed swoim komputerem. W końcu możesz spisać swój pomysł. Ale...o czym to miało być? Spokojnie, nie denerwuj się. Może zacznij od postaci. Główny bohater - jak mu tam było? Hagrid? Hadrin? Hugo? Nie szkodzi, wymyślisz coś nowego. Może Calumn? Ok. Imię już masz. A o czym miała opowiadać fabuła? Znowu? Twój oryginalny pomysł przepadł w czeluściach mózgu. Szkoda, bo ta książka mogła być hitem.

A co jeśli Ci powiem, że mogłeś temu zapobiec? Wystarczyłoby, że od razu zapisałbyś swój pomysł. Szybko zgubiłbym kartkę z pomysłem... Ale kto tu mówi o kartce? Tak się składa, że ktoś o tym pomyślał. Twoja książka została już wydana, pozostało tylko ją napisać!

O czym mówię? O książce do napisania! To ty decydujesz, co w niej umieścisz. Najważniejsze jest to, że możesz mieć ją zawsze przy sobie. Dzięki temu, nie zginą Ci już żadne pomysły :)
Jeśli nie chcesz pisać książki, równie dobrze możesz w niej rysować, zapisywać teksty piosenek, używać jej jako pamiętnika, wklejać tam zdjęcia. Tak naprawdę ogranicza Cię tylko Twoja własna wyobraźnia.

Kiedy pierwszy raz oglądałam książkę na stronie internetowej, nie byłam do niej przekonana. Ale kiedy kilka dni później mogłam zobaczyć ją na żywo, byłam pod ogromnym wrażeniem. Przede wszystkim książka jest bardzo dobrze wykonana, więc byłam bardzo pozytywnie zaskoczona. Po kilku chwilach od jej otrzymania, odkryłam jej potencjał.

1# Często ktoś prosi nas o kupienie mu książki na gwiazdkę/urodziny/mikołajki lub jakiekolwiek inne święto. Zwykle jednak nie mówi nam , jaki rodzaj bądź tytuł go interesuje. Więc chodzimy od księgarni do księgarni, niepewni co wybrać. Tutaj na ratunek przychodzi nam Książka do napisania. Spełniliście swój obowiązek, kupiliście książkę. Niech autor zrobi z nią, co tylko będzie chciał. A może przez przypadek odkryjecie jego ukryty talent?

2# Nie wyleci Wam z głowy żaden pomysł. Ile genialnych pomysłów znikło u mnie bez śladu! Nigdy więcej.

3# Możecie wyrazić siebie. To świetny sposób na rozwijanie swojej wyobraźni i kreatywności.

4# Możecie napisać własną książkę! Moim zdaniem do bardzo fajny pomył. Nigdy nie mogę skończyć swoich książkę - jeśli będę miała je w jednym miejscu, może mi się to udać!

W środku znajduje się również zakładka z tasiemki i liniuszek.

Strona książki
Strona na Facebook'u
















Pozdrawiam, 
----------------------------------------------
Za możliwość przeczytania  napisania książki, bardzo dziękuję wydawnictwu AlterNatywnie.








16 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Jeśli lubisz pisać/tworzyć, to jak najbardziej polecam!

      Usuń
    2. Tylko trochę wysoka cena

      Usuń
    3. Też tak sądziłam. Jednak jej wykonanie jest na tyle dobre, że warte tych pieniędzy. Na pewno za jakiś czas będzie nieco tańsza, więc możesz trochę poczekać.
      Tutaj masz dosyć dobrą ofertę. [27,92 zł] http://www.dobre-ksiazki.com.pl/ksiazka-do-napisania-p617182.html?utm_source=ceneo&utm_medium=cpc
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Ciekawy pomysł. Trochę po opisie przypomina mi odwrotność zniszcz ten dziennik czy coś w tym stylu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł, choć mniej więcej do tego służą zeszyty. Miło, że wydawnictwa próbują trafić do ludzi raczej nieczytających książek, ale chyba wolę gdy książki utrzymują swoje miano dzieł pisanych przez artystów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sądzę że to bardzo fajny pomysł :) Co do zeszytów - myślę że fakt, że są tańsze, przekonuje większą ilość osób. Ale według mnie, ta książka lepiej się prezentuje. Poza tym, jeśli wydamy na nią większą ilość pieniędzy, to z pewnością bardziej będziemy ją szanować i być może pisanie nie znudzi nam się po kilku dniach :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Ciekawa ksiażka. Ja napisałam własną książkę,opowieść.

    https://skucinskaemi.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze mówiąc, wolałabym zwykły zeszyt XD I tak piszę w notatnikach, albo w Wordzie. OK, głównie w Wordzie, kartka za szybko męczy moją rękę :D Nie kupiłabym jej - ani sobie, ani nikomu innemu, bo jeśli już mam komuś kupić książkę, to zwykle wiem, co on czyta.
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nigdy nie mogę się skupić pisząc w Wordzie. Zawsze coś mi przeszkadza :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  6. Kiedyś chciałam napisać książkę. :) Fajna sprawa.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie napisane. Tak czytałam ten post, że aż mnie naszła ochota książkę napisać

    OdpowiedzUsuń

♥ Nie wymieniam się obserwacjami i komentarzami
♥ Niezalogowani użytkownicy również mogą komentować
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Przyjmuje krytykę - byle by była ona uzasadniona