Szukaj na tym blogu

11 cze 2016

Jak zaprojektować własną wizytówkę? Poradnik krok po kroku.


Wizytówka jest czymś, co pozwala innym cię zapamiętać. Przyznaj się, ile razy z ciekawości wziąłeś wizytówkę np. ze sklepu z myślą że może kiedyś się przyda? Ile razy, czekając w jakimś budynku, nie spojrzałeś na nią leżącą na stoliku? Zapewne nawet niektórzy z Was, noszą w portfelu jakąś wizytówkę, lub tak jak ja, mają kilka z nich w domu. Bez wątpienia, jest to świetny sposób na reklamę Twojego bloga. Dlaczego? 
Wyobraź sobie, że spotykasz się z  osobą, z którą chciałbyś nawiązać współpracę. W pewnym momencie, ona prosi o link, do swojej strony. Co wtedy? Zapiszesz link na kartce, lub [o zgrozo!] na ręce? Ten ktoś, z pewnością dostrzeże twój brak profesjonalizmu.


Jak więc, stworzyć swoją wizytówkę?

Przede wszystkim, zastanów się co chcesz na niej umieścić. W moim wypadku będzie to moje imię i nazwisko, link do bloga oraz e-mail.


Krok 1 


Wchodzimy na stronę BeFunky -klik-  i wybieramy opcję Designer.


 Krok 2 


Po otwarciu strony, pojawi nam się plakat, ale on nie będzie nam potrzebny. Na bocznym pasku, znajdują się szablony. Rozwijamy opcję Small Business [druga od góry], a następnie klikamy na pierwsze okienko, czyli Business Cards


Krok 3


Na pasku bocznym, pojawią się przykładowe wizytówki. Klikamy na wybrany szablon, aby zobaczyć jego podgląd. Jeśli nam odpowiada,  klikamy opcję Select Template
Ważne! Darmowe wzory, oznaczone są w prawym dolnym rogu napisem Free.




Krok 4


Teraz dostosujemy wizytówkę do siebie. Klikamy na wybrany element do edycji. Z boku pojawi nam się pasek z opcjami:

Font Family: Czcionka
Font Size: Rozmiar czcionki
Spacing: Odstępy miedzy literami
Paragraph: Położenie tekstu
Color: Kolor 
Opacity: Przezroczystość/widoczność
Blend Mode: Tryby mieszania (?)
Delete: Usuń
Options: Opcje
Duplicate: Skopiowanie elementu

Jak zmienić treść napisu?
Wystarczy, że dwukrotnie klikniesz na wybrany napis, aż zaznaczy się na niebiesko. Następnie klikamy klawisz Backspace i wpisujemy własny tekst.

Elementy można przenosić w wybrane miejsca, wystarczy że złapiemy je myszką i przeciągniemy.


Krok 5

Przesyłamy wybrane zdjęcie z komputera, w moim wypadku było to logo [Tak, mój blog je ma!] i przenosimy w wybrane miejsce. Jeśli nasza wizytówka jest już gotowa, klikamy na napis Save u góry strony.

Krok 6 

Pojawi nam się okienko. Aby zapisać grafikę, klikamy napis Save. Teraz wystarczy wydrukować wizytówki, np w najbliższej drukarni.


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Udało Wam się zaprojektować wizytówkę? 


Co sądzicie o takich poradnikach?


15 komentarzy:

  1. Poradnik napisałaś jak najbardziej ciekawy. Już dziś słyszałam o podobnych bajerach, ale były to naklejki z logiem bloga. Takie wizytówki to bardzo doby pomysł. Chyba zabiore się za zrobienie swojej!
    Kupiłaś mnie tym pomysłem- obserwuję
    Zapraszam -> http://hot-schot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również słyszałam o tych naklejkach. Dziękuję za obserwację!

      Usuń
  2. Muszę w końcu zdecydować się i zrobić wizytówki, bo nie raz nie dwa brakowało mi ich w ważnym momencie :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł z wizytówkami bloga. Dzięki ciekawemu wyglądowi można zdobyć nowych czytelników :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie!
    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo przydatny post :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. SAVE :) , no i żeby się nie nalatać niepotrzebnie, skontaktuj się najpierw czy drukarnia obsłuży Twój plik.
    Rozszerzenia pliku, ustawienia parametrów.
    Pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  6. O! Coś nowego i świeżego widzę :) Tego sposobu na wizytówki jeszcze nie znalam, widzę że muszę skorzystać
    Mój blog-WEJDŹ!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, długo zastanawiałam się, co napisać :D

      Usuń
  7. Długi czas myślałam nad wizytówkami, ale nigdy nie miałam na nie pomysłu. Dzięki tobie moja wena powróciła i zabrałam się za robienie własnych. Bardzo przydatny wpis, obserwuje <3

    http://girl0almighty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Stronki nie znałam, więc dzięki! :) Fajne szablony i wizytówki się super prezentują :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawy poradnik :)

    https://strong-power.blogspot.com/2016/06/rest-in-piece-angel-filmik.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli szukacie dobrego miejsca, w którym można wydrukować wizytówki, polecam Reprotechnikę - druk wrocław bez kolejek i w przystępnej cenie ;) Ostatnio sama musiałam wykonać swoje i zleciłam to tej firmie, jestem naprawdę zadowolona z rezultatu! ;)

    OdpowiedzUsuń

♥ Nie wymieniam się obserwacjami i komentarzami
♥ Niezalogowani użytkownicy również mogą komentować
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Przyjmuje krytykę - byle by była ona uzasadniona