Szukaj na tym blogu

3 cze 2016

Instagramowe zdjęcia, które podbiły moje serce

Rozpoczynam na moim blogu nową serię, czyli przegląd Instagrama. W każdym takim poście pojawią się zdjęcia, które podbiły moje serce w minionym miesiącu. Tą serię będę publikowała trzeciego dnia, każdego miesiąca. W komentarzach koniecznie napiszcie, które zdjęcia najbardziej się Wam spodobały! A może obserwujecie któreś z tych kont?


Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika @macklemore



Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Andrea Dabene (@andreadabene)



Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika ♡DOVE♡ (@dovecameron)


Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika hairsandstyles ♡ (@hairsandstyles)


Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Snapchat: Fliickman (@fliickman)



Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Michael Clifford 🍆 (@michaelclifford)


Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Martin Garrix (@martingarrix)


Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Sabrina Carpenter (@sabrinacarpenter)


Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Olivier Wong (@wonguy974)


Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Michal Pirog (@michalpirog)


Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Tattoos (@tattooinkspiration)










Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Selena Gomez (@selenagomez)


Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Melanie Martinez (@littlebodybigheart)






-KONKURS-

Zasady:
Do 30 czerwca dodaj na Instagram zdjęcie, przedstawiające Twój widok z okna. Nie ważne, czy to łąka, ulica czy też zwykły mur. Koniecznie mnie oznacz, abym mogła zobaczyć zdjęcie. Moje konto -Klik- .

Nagrody:
Wszystkie konta, których właściciele wzięli udział w konkursie, wypiszę w następnym poście z serii. Najlepsze zdjęcie, wraz z linkiem do profilu autora, umieszczę na pasku bocznym na cały miesiąc.  

Poniżej, mój widok :D

17 komentarzy:

  1. Ciekawy pomysł na serię :D Niektóre zdjęcia naprawdę zapierają dech w piersiach! Jak dla mnie fotografia z wieżą Eiffla wygrywa wszystko <3
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na profilu wonguy974 jest mnóstwo takich zdjęć!

      Usuń
  2. Uwielbiam Instagram i jestem lekko uzależniona od niego hahah Zdjęcia cudowne, a moje serce podbiło to drugie *.*

    → borenium.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam twój blog! Ja również spędzam na Ig ogromną ilość czasu :D

      Usuń
  3. Instagram to moja ulubiona aplikacja.
    Jeżeli jesteś ciekawa mojego profilu to zapraszam -> viilq
    Zdjęcia Seleny z fanami po koncertach są zawsze świetne!


    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Drugie zdjęcie wymiata! No i oczywiście najlepsze na świecie AC/DC

    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam AC/DC, a szczególnie ich piosenkę T.N.T

      Usuń
  5. Genialne są te zdjęcia! ;) 3 jest najlepsze, zachwyca!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojejciu, jaka szkoda, że nie mamy IG :( Wczoraj akurat koleżanka pokazała nam AC/DC <3 Supi ^_^ Te zdjęcia są rewelacyjne ;3 Pozdrawiamy i ślemy buziaki ;**

    OdpowiedzUsuń
  7. Czarno-biały Nowy Jork i wieża Eiffla jak dla mnie najlepsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz spotykam się z Taką serią. Plus za oryginalność! Konkurs też mega pomysłowy. Rewelacja.

    Zapraszam --> http://hot-schot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsze zdjęcie, piąte i dziewiąte jak dla mnie wygrywają! Ciekawy pomysł na serię ;) Pozdrooo!
    Zapraszam do siebie jeśli znajdziesz czas :D http://worldofloverance.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurczaczek jest wspaniały ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    cakesbykejt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie, wspaniałe te zdjęcia!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta mała kaczuszka jest urocza! :D Świetny pomysł na serię. :)
    KRYSIASTYLE.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  13. Instagram jest jednym z moich ulubionych portali ze względu na to, że zawsze znajdę zdjęcia, które mnie inspirują. Te przedstawione przez ciebie są super. Szczególnie dodane przez "hairsandstyles". Uwielbiam takie warkocze i do tego ten kolor, cudo. Sama obserwuje konto Seleny, zarówno jej prywatny profil i ten dotyczący trasy. Zdjęcia z fanami zawsze najbardziej chwytają mnie za serce. Idealnie pokazują więź Sel i jej fanów:)
    http://littlecarmenxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Nie wymieniam się obs i kom
♥ Niezalogowani użytkownicy również mogą komentować
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Przyjmuje krytykę - byle by była ona uzasadniona