Szukaj na tym blogu

30 cze 2016

Darmowe wydarzenia w całej Polsce - sierpień 2016


W poprzednim poście (klik) pisałam o darmowych wydarzeniach w  lipcu. Dziś przychodzę do Was z drugą częścią tego wpisu. Jeśli jednak wciąż nie znaleźliście niczego blisko siebie, możecie poszukać czegoś na stronie KIWIPortal  (klik). Zapraszam do wpisu!





2 Dniowy Koncert CISZA JAK TA. 03.08.2016 - Ustrzyki Górne (więcej informacji)

FestGranie: Lord Bemol. 05.08.2016 - Kraków (więcej informacji) 

Koncert: Domniemani.  06.08.2016 - Ostrów Wielkopolski (więcej informacji) 

Lato w Mieście - bezpłatne koncerty na Plantach. 21.06.2016 - Białystok (więcej informacji) 

Siemiatycze Flow Festiwal 2016. 27.08.2016 - Siemiatycze (więcej informacji)

Tomcze & Jeły Akustycznie. 31.06.2016 - Łódź  (więcej informacji)



Strefa Relaksu: zumba. 06.08.2016 - Kraków (więcej informacji)

Śniadania i kolacje na trawie: śniadanie i rozciągania z Joanną Maciejczyk - Morańską. 06.08.2016 - Jędrzejów (więcej informacji)

Śniadania i kolacje na trawie: kolacja i zumba z Katarzyną Niemczyk, Moniką Putowską - Kulińską i Beatą Korpulą. 31.08.2016 - Jędrzejów (więcej informacji)


Przygoda z baśnią - warsztaty. Obowiązują wcześniejsze zapisy. 06.08.2016 - Górki Wielkie (więcej informacji)


Kino Plenerowe w Ośrodku Kultury w Brzeszczach. 05.08.2016 - Brzeszcze (więcej informacji)

Kraina Olimpia: Potańcówka z Tomkiem Grdeniem i Malwiną Paszek. 05.08.2016 - Poznań (więcej informacji)

Plenerowe Warsztaty Weekendowe. 06-07.08.2016 - Warszawa (więcej informacji)

Jarmark Gryfitów 2016: SOK w środku lata. 07.08.2016 - Słupsk (więcej informacji) 

Jarmark Gryfitów 2016: Nasi czworonożni przyjaciele. 28.08.2016 - Słupsk (więcej informacji)

Znaleźliście coś dla siebie? Koniecznie napiszcie mi w komentarzach swoje plany na wakacje!

9 komentarzy:

  1. Nawet nie wiedziałam, ze w moim miescie (Białystok) cos jest organizowane!
    http://nekoworlds.blogspot.com/2016/06/summer-essentials-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że znalazłaś coś dla siebie!
      Pozdrawiam :D

      Usuń
  2. Widzę, że znalazłaś coś dla Krakowa, ja z okolic, więc może wpadnę. Dzięki <3

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydarzenia całkiem ciekawe, ale w te wakacje i tak nie mam za wiele czasu. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze warto sprawdzać takie darmowe eventy, bo niektóre z nich są na prawdę niesamowite.
    Nie znalazłam nic dla siebie, więc wchodzę na stronkę :)
    Obserwuję i pozdrawiam !
    http://verqsq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Mam nadzieję, że znajdziesz coś dla siebie.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  5. w mojej miescowości też się duzo dzieje (Bydgoszcz)

    Zapraszam do MNIE

    OdpowiedzUsuń

♥ Nie wymieniam się obserwacjami i komentarzami
♥ Niezalogowani użytkownicy również mogą komentować
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Przyjmuje krytykę - byle by była ona uzasadniona