Szukaj na tym blogu

19 cze 2016

Charlize Mystery - (Nie) mam się w co ubrać





Ta książka pozwoliła mi ogarnąć szafę [ i życie!]. Ile razy, wstając rano wrzucałaś na siebie cokolwiek, z powodu braku czasu? Ile razy stojąc przed szafą stwierdziłaś, że nie masz się w co ubrać? Mogę ci zagwarantować, że ta książka zmieni wszystko. Dzięki niej zyskasz ogromną wiedzę [na temat mody oczywiście], zrobisz porządek w szafie i życiu, nauczysz się robić rozsądne zakupy, dzięki czemu zaoszczędzisz sporo pieniędzy, które możesz przeznaczyć np. na wymarzoną podróż. Wspaniale prawda?



Książka została napisana przez Charlize Mystery [Karolinę Gliniecką], 26- letnią blogerkę modową, która odniosła sporo sukcesów. Na jej blogu (klik)  możecie znaleźć dużo stylizacji i porad, świetne zdjęcia i dobrze napisany tekst. Czyli to samo, co gwarantuje nam w książce. Karolina jest bardzo pogodną, energiczną i radosną osobą, dlatego przy czytaniu książki, nie raz rozśmieszyła mnie do łez. Jeśli chcecie zobaczyć kulisy jej powstawania, odsyłam was pod ten link (klik) .



Książka składa się z kilku działów, każda rzecz ma swoje ściśle określone miejsce. Przy każdej rzeczy znajduje się opis i krótka historia [naprawdę ciekawa!]. Podoba mi się wykończenie oraz sposób, w jaki autorka książki przekazuje nam swoją wiedzę. Poradnik zainteresował mnie tak bardzo, że przeczytałam go w niecałe dwa dni. Po prostu nie da się od niego oderwać. I choć podobno w książce jest kilka błędów, ja żadnego nie wyłapałam.




Jeśli szukacie prezentu dla przyjaciółki, dziewczyny, siostry, córki, lub po prostu dla siebie, ta książka będzie idealnym wyborem. Uwierzcie mi, jej zakup będzie jedną z lepszych decyzji w waszym życiu.


Możesz nabyć ją za cenę 23,99 zł (Klik)
Nadal nie jesteś zdecydowany? Zobacz jej fragment,  a z pewnością przekonasz się do zakupu (Klik)


6 komentarzy:

  1. Ciekawa ta książka, sięgnęłabym po nią. No i bardzo pomocna w codziennym życiu typowej kobiety :) Jest ona w księgarniach, orientujesz się?
    Zapraszam do mnie: www.tylewnasdobrego.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba ostatnio widziałam ją w empiku, ale kosztowała ok 40 zł. W poście jest link i tam możesz kupić ją za 24 złote.]
      Pozdrawiam,
      Jowita

      Usuń
  2. Ciekawa książka i bardzo pomocna! :)
    Pozdrawiam,
    www.bezblednakosmetyka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak będę w Polsce to na pewno ją sobie kupię :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Nie wymieniam się obs i kom
♥ Niezalogowani użytkownicy również mogą komentować
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Przyjmuje krytykę - byle by była ona uzasadniona