Szukaj na tym blogu

25 maj 2016

Zakopane - fotorelacja

Tak jak obiecałam, pojawia się post z fotorelacją z Zakopanego. Postanowiłam, że tym razem nie będę się rozpisywać, tylko pozwolę się Wam skupić na zdjęciach. Niektóre są nieco słabej jakości, ponieważ robiłam je telefonem. Jeśli macie jakiekolwiek pytania odnośnie wyjazdu, zadawajcie je w komentarzach. 


*Ogłoszenia Parafialne 
- Pojawiła się nowa zakładka w menu, czyli Playlista. Znajdują się tam utwory posortowane w kolejności alfabetycznej. Możecie ich słuchać do woli i zamieszczać swoje propozycje. -Klik-
- Jak pewnie zauważyliście, zmieniłam nagłówek. Podoba Wam się nowy?
- Wpadłam na pomysł z postami tematycznymi. Będą się pojawiać na początku każdego miesiąca.
- Wszystkiego najlepszego dla Wszystkich Mam [ ze szczególną dedykacją dla mojej Mamy!]










Uprzedzając pytania - w tym sklepie możecie kupić ręcznie robione cukierki. Są przepyszne! Sklep znajduje się na Krupówkach, Na pewno traficie tam po zapachu. Co więcej, możecie zobaczyć na własne oczy jak się je robi, a nawet ich spróbować [ oczywiście za darmo]. Obsługa jest bardzo miła.















Kiedy ostatnio byliście w Zakopanym?


7 komentarzy:

  1. Kocham Zakopane!<3
    Byłam tam kilkakrotnie i z czystym sumieniem polecam - mogę tam wrócić w każdej chwili:)
    Super zdjęcia, aczkolwiek troszeczkę przyczepię się do jakości, bo zdjęcia i widoki mimo że fajne, to jakość troszkę tutaj psuje efekt :C
    Jeśli lubisz podróżować, zapraszam do siebie:
    20letnia studentka turystyki o swojej pasji do podróżowania:)
    Podróżowanie autostopem, relacje z wyjazdów, fotorelacje, porady odnośnie wyjazdów, posty motywacyjne zachęcające do poznawania świata i wiele innych:)
    Zapraszam:)
    http://bedziesz-miedzy-gwiazdami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie piękne widoki <3
    Dawno nie byłam, czas odwiedzić :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna fotorelacja :)
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia bardzo ciekawe ale strasznie niewyraźne :)
    Post również niczego sobie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://maxjestem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super fotorelacja!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Nie wymieniam się obserwacjami i komentarzami
♥ Niezalogowani użytkownicy również mogą komentować
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Przyjmuje krytykę - byle by była ona uzasadniona