Szukaj na tym blogu

14 maj 2016

Plakaty do druku



Znów przychodzę do Was z plakatami, tym razem jednak pełnymi kolorów. Tradycyjnie, są na nich mądre i motywujące myśli. Tym razem przygotowałam ich aż sześć! Możecie je pobrać klikając na przycisk pobierz, pod wybraną grafiką.
Nak końcu postu, mam dla Was kilka wiadomości!
Ważne informacje:
*Rozmiar plakatu to A4 [210x297mm]
*Przygotowałam je w programie Pixlr
*Każdy plakat posiada słabo widoczny znak wodny
*Możecie z nich korzystać dla własnego użytku, ale zabraniam sprzedawania ich w jakiejkolwiek postaci!












Udało mi się nawiązać współpracę z dwoma wydawnictwami - z jednym na próbę. Najprawdopodobniej w niedzielę pojawi się post z recenzją książki ,,Grim City. Wilk!'', której autorem jest Jakub Ćwiek. 
Mój wpis -5 rzeczy które warto wiedzieć, przed założeniem bloga-  trafił do spisu 7 [tym razem wyjątkowo 10] najlepszych wpisów w tym tygodniu, na portalu DDOB -> Klik <- i wiele razy pojawiał się na stronie głównej DDOB. Wpis miał ponad 800 wyświetleń!
Dzisiaj o 21 odbędzie się finał 61. Konkursu Eurowizji, możecie go obejrzeć na TVP1 i TVP Polonia. Macie swoich faworytów?   Oglądaliście? Jesteście zadowoleni z werdyktu?
Niżej możecie posłuchać jednej z najdziwniejszych piosenek, jakie udało mi się znaleźć w dotychczasowym Konkursie Piosenki Eurowizji. 


Verka Serduchka - Dancing Lasha Tumbai (Ukraine) 2007 Eurovision Song Contest

4 komentarze:

  1. Świetne plakaty :3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :) Fajne by były jeszcze jakieś z polskimi napisami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Są świetne, już sobie pobieram ;)
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie http://pinkglasseskaroliny.blogspot.com/
    PS: Obserwuję, liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne plakaty, w fajny sposób łączysz różne czcionki :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Nie wymieniam się obs i kom
♥ Niezalogowani użytkownicy również mogą komentować
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Przyjmuje krytykę - byle by była ona uzasadniona