Szukaj na tym blogu

8 maj 2016

Post gościnny: Wiktoriaz1-Art


Hejcia !
Jestem Wiktoria, z bloga  http://wiktoriaz1art.blogspot.com/ . Postanowiłyśmy z Jowitą zamienić się blogami tak na napisanie jednego posta, aby zachęcić czytelników do odwiedzenia naszych blogów.

A więc trochę ciekawostek o mnie :
Nazywam się Wiktoria, mam 15 lat i mieszkam w woj. Podlaskim.
Uwielbiam rysować, malować, tworzyć, ozdabiać, lepić, szkicować, projektować i różnego typu DIY, od zawsze :*

Na początku głównie rysowałam, ale 5 lat temu poznałam pewną firmę TopModel, a po 2 latach Lilla Lou i tak zaczęła się moja przygoda z projektowaniem mody. 
Czyli ogólnie projektuje od 4-5 lat , a rysuję od zawsze. 


Potem gdy trochę wkręciłam się w to projektowanie, postanowiłam założyć bloga i dalej rozwijać swoją pasję w tym kierunku. Postanowiłam próbować różnych technik rysowania i malowania.
Wymyśliłam swój nick Wiktoriaz1, którego używam na tych stronkach, a teraz też na blogu.

Jeżeli spodobał ci się mój wpis zapraszam mojego bloga ->klik<-  znajdziesz tam różnego typu DIY, Szkoły rysunku itp.

Moja galeria projektów na stronce Lilla Lou ->klik<- 
Moja galeria projektów na stronce TopModel ->klik<- 


Oto kilka moich prac (reszta na moim blogu) : 





5 komentarzy:

  1. Super pomysł na wymianę blogów. :)
    Również chętnie bym skorzystała z czegoś podobnego.
    Wiktoria, naprawdę cudownie rysujesz i projektujesz świetne stylizacje!
    Pójdź w tym kierunku, bo naprawdę masz ogromny talent! :)
    http://siatkareczkablogaq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Już zaglądam :*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł z tą całą zamianą blogów na pewno zajrzę

    I zapraszam na mój blog. http://carolynx96.blogspot.com
    Mam nadzieje że wam się spodoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem, takie posty są super! Można bliżej poznać siebie a także my obserwatorzy możemy poznać innych blogerów :) mam nadzieję, że rozumiesz o co mi chodzi, bo troszeczkę zawiło to tłumaczyłam xD Pozdrawiam i Zapraszam do mnie KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń

♥ Nie wymieniam się obserwacjami i komentarzami
♥ Niezalogowani użytkownicy również mogą komentować
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Przyjmuje krytykę - byle by była ona uzasadniona