Szukaj na tym blogu

29 maj 2016

Nanobytes, czyli kila słów o kosmicznych cukierkach


Ostatnio, miałam okazję współpracować z firmą Nanobytes. Z pewnością już o niej słyszeliście, ponieważ recenzje ich cukierków pojawiały się na niezliczonej ilości blogów. Postanowiłam więc sama ich spróbować i szczerze mówiąc nie tego się spodziewałam.


W ramach współpracy, dostałam 2 paczuszki cukierków o smaku truskawkowym i jedną o smaku gumy balonowej. Myślałam, że będą one twarde, ale jestem mile zaskoczona.
Cukierki truskawkowe były bardzo malutkie, ale też miękkie i niesamowicie smaczne. Gdy tylko będę w Rossmanie, kupię sobie kilka paczuszek. Te o smaku gumy balonowej, moim zdaniem były dosyć twarde i odrobinę kwaśne, ale i tak całkiem niezłe. Jeśli zechcecie je kupić, to zdecydowanie bardziej polecam te truskawkowe. W paczuszce znajdowała się również torba z logo firmy. Jest bardzo wytrzymała.
Cukierki są dostępne25-gramowych saszetkach i 65-gramowych zamykanych torebkach. Opakowanie jest bardzo poręczne i bez problemu zmieści się w plecaku, torebce, a przy odrobinie wysiłku, nawet w kieszeni :D 

Strona internetowa: -Klik-
Facebook: -Klik- 

Cukierki możecie zakupić w Rossmanie i innych sklepach tego typu.





Próbowaliście ich?


5 komentarzy:

  1. Dzisiaj również napisał do tej firmy o współpracę. Mam nadzieję, że pozytywnie to rozpatrzą bo jestem ciekawa jak smakują te cukierki :D

    www.issinay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie jadłam tych cukierków, ale na pewno się na nie skuszę. :)

    malamii862.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają całkiem ciekawie, może kiedyś paczuszkę sobie zakupię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne musza być :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja pierwsze słyszę, że one istnieją. Chyba brak możliwości korzystania z internetu całkowicie cofnął mnie w rozwoju :D

    OdpowiedzUsuń

♥ Nie wymieniam się obs i kom
♥ Niezalogowani użytkownicy również mogą komentować
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Przyjmuje krytykę - byle by była ona uzasadniona