Szukaj na tym blogu

3 kwi 2016

7 funkcji Google, o których nie miałeś pojęcia

Niemal każdy z nas codziennie używa tej wyszukiwarki. W dzisiejszym poście przedstawię kilka funkcji, które urozmaicą Wam korzystanie z internetu. W komentarzach piszcie, czy już o nich wiedzieliście. Zapraszam do czytania!

1.Atari Breakout 


Wystarczy że w wyszukiwarkę wpiszemy „atari breakout”,  a następnie przejdziemy do Grafiki Google. W ten prosty sposób będziemy mogli zagrać w grę, którą niemal każdy  z nas pamięta z dzieciństwa.





2. Google Art. Project 


To platforma, w której Google umożliwia nam oglądanie zdjęć w dużej rozdzielczości. Są to zbiory ponad 600 galerii sztuki na całym świecie. Stronę znajdziesz tutaj -Klik-



3. Wizyta w kosmosie?


Chciałbyś odbyć wycieczkę po kosmosie? Ta strona jest idealna dla Ciebie! Możesz tu podziwiać zdjęcia kosmosu, które zostały wykonane teleskopem Hubble'a i satelitami NASA. Dodatkowo możesz oddalać i przybliżać wybrany obiekt, oraz przeczytać ciekawe informacje o nim. Strona dostępna pod tym linkiem -Klik- 



4. Do a barrel roll


Gdy wpiszemy w wyszukiwarkę hasło ,,Do a barrel roll'' strona zacznie się obracać - totalnie bezużyteczne, a jednak całkiem fajne.



5. Przywracanie strony


Czasem przez przypadek zamyka ci się strona, a później tracisz czas na szukanie jej w historii.. Wystarczy jednak wcisnąć ,,CTRL+SHIFT+T''. W ten sposób zamknięta strona otworzy się ponownie. 



6. Zerg Rush




Po wpisaniu ,,Zerg Rush'' w wyszukiwarkę, pojawią się literki ''o'' próbujące zjeść  wyniki wyszukiwania. Naszym zadaniem jest je zniszczyć.



7. Google Gravity 




Gdy wejdziemy w ten link -Klik- cała strona startowa Google się ''rozsypie'', a my będziemy mogli przesuwać poszczególne elementy w dowolną stronę. 


 Chcecie więcej takich postów? 



16 komentarzy:

  1. Nie znałam większości spośród nich :) Dzięki za ten wpis!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahaha serio ja o tym nie wiedziałam xD

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju, nie znałam żadnej z tych "aplikacji", a są dosyć ciekawe! :)
    Fajnie coś takgo czytać! :)
    http://siatkareczkablogaq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie no! Po prostu genialne!
    http://ola-watala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jako 14-latka grałaś w gry z Atari?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak byłam młodsza, grałam w taką grę na telefonie :D

      Usuń
  6. O kurcze... przyznam szczerze, że niczego nie znałam *.*
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne funkcje, ja sama znam z tych podanych prawie wszystkie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny wpis, nie wiedziałem o kilku tych funkcjach :D
    Blogeremzej.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zestawienie, może mi też byś zrobiła desing bloga :)?
    napisz tu: https://www.facebook.com/Midnight-1463289650563519/?fref=nf

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wykonuję designów, ale mogę postarać się ci pomóc z danym elementem.

      Usuń
  10. O kilku z nich kompletnie nie wiedziałam. Fajna rzecz

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. O kilku z nich kompletnie nie wiedziałam. Fajna rzecz

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Nie wymieniam się obserwacjami i komentarzami
♥ Niezalogowani użytkownicy również mogą komentować
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Przyjmuje krytykę - byle by była ona uzasadniona