Szukaj na tym blogu

12 kwi 2016

6 kont, które warto obserwować na Instagramie

Instagram jest jednym z najpopularniejszych serwisów, co przekłada się na ogromną liczbę użytkowników. Jak wśród milionów użytkowników znaleźć ciekawe konta, które warto obserwować? Odpowiedź w dzisiejszym poście!
Przyznam, że sama te obserwuję konta, które Wam to podaję.Często znajduję tam inspirację, lub po prostu się nimi zachwycam. 





-Kessara- 
Kessara pochodzi z USA i [tak jak ja] uwielbia szarość. Na tym profilu widać zamiłowanie do pięknych ujęć, często na tle Chicago. 



-zofiachylak-
Polska projektantka o niebywałym wyczuciu stylu. Zosia Chylak projektuje sukienki oraz torebki. Bardzo inspirujący profil!


 -chiaraferragni-
Zacznę od tego że po prostu ją uwielbiam. Chiara to autorka niesamowicie popularnego bloga [i jedna z najbogatszych szafiarek na świecie!]. Współpracuje z wieloma domami mody, jest ikoną stylu. Każde zdjęcie na jej profilu jest oryginalne.


- wonguy974-
Fotograf z Paryża, jego zdjęcia są wybitne! Marzyliście o zwiedzeniu Paryża? Zapraszam na jego profil!


-anggrainivetty-
Jedno z moich ulubionych kont, prawdziwy raj dla minimalistów [w tym mnie].  Sądzisz że minimalistyczne zdjęcia są nudne? Jesteś w błędzie! Zdjęcia Vetty utrzymane są w biało czarnej kolorystyce, co nadaje im oryginalności!



-symmetrybreakfast-
Co tu dużo mówić... smakowite symetryczne jedzenie!


Obserwujecie któreś z tych kont?

15 komentarzy:

  1. Wow, zrobiłaś na mnie wrażenie tym, że nie wymieniasz się "obs" i "kom" :) A to znaczy, że komentarze u Ciebie są wartościowe i można spędzić tu trochę czasu. Nie zaobserwuję Ci bloga, bo po prostu nie znam się na tym i nie korzystam. Ale link do bloga wrzucam do zakładek. Dobra ortografia i składnia, normalność i przyjazność zapraszają mnie tu z powrotem :)

    Instagrama nie mam w ogóle, nawet nie wiedziałam jak wygląda, Twoje screeny dopiero trochę mi to uzmysłowiły. Ty znajdujesz tam inspirację, a ja wciąż zastanawiam się jak miałabym korzystać z tego serwisu... Więc nie korzystam :) Zastanawiam się nawet nad skasowaniem FB, bo zrobiło się tam jakoś dziwnie. Ludzie zamiast się kontaktować, szpiegują innych po zdjęciach.

    Pozdrawiam serdecznie, a jeśli lubisz książki zapraszam: wwww.recenzje-sniezynki.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne ig! Ja mega polecam ten @escapingyouth - jest superowy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie ig wygladają bardzo spokojnie, ja lubię wybuchowy (czasem) kicz :D

    http://wmymswieciewitam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaraz je odwiedzę :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Żadnego z tych kont nie znam, ale zaraz wpadnę!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam żadnej z tych osób ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne instagramy! Przy okazji zapraszam na mojego @iirresolutee
    www.makeadouple.squarespace.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem bardziej zwolenniczką snapchata, instagram jest dość rzadko odwiedzany przeze mnie :). Ale wpiszę nazwy wymienione przez Ciebie :)

    ZAPRASZAM I OBSERWUJE(jako: Aleks Mlodz)
    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Musze je odwiedzić, szczególnie ten ostatni przykuł moją uwagę :)

    Pozdrawiam,
    > http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/ <

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie obserwuję, znałam tylko Chiarę - muszę zaobserwować, bo uwielbiałam jej bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super konta, właśnie zaobserwowałam wszystkie ;)Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie http://szum-oceanu.blogspot.com/
    PS: Obserwuję, liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe są te konta ! Uwielbiam instagram, ponieważ zawsze można zobaczyć tam maaaaase inspiracji i nie tylko <3 Bardzo fajne profile ! Obserwuje już Chiare i chętnie obczaję resztę :)

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Nie wymieniam się obserwacjami i komentarzami
♥ Niezalogowani użytkownicy również mogą komentować
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Przyjmuje krytykę - byle by była ona uzasadniona