Szukaj na tym blogu

5 mar 2016

Plakaty dla Niej, do druku!



Już niedługo... tak kochani, za trzy dni, świętujemy Dzień Kobiet! Z tej okazji przygotowałam dla Was 5 totalnie różnych plakatów, które mam nadzieję, przypadną Wam do gustu. Wystarczy oprawić je w ramkę i prezent gotowy! Dodatkowo zrobiłam plakat z napisem ''Pani Domu'', który możecie podarować mamie, babci, cioci. Na reszcie plakatów, są cytaty w jęz. angielskim, więc obok znajdziecie ich tłumaczenie. Jeśli chcecie wrzucić zdjęcie na Insta z plakatami, koniecznie dodajcie hashtag #Yovita_BloG


Możecie je pobrać, poprzez kliknięcie na napis ''pobierz'' pod wybraną grafiką.

Wymiary:  A4, czyli (29,7x21cm)
Plakaty przygotowane są do druku w wysokiej jakości.
Najlepiej wydrukować je na kartce z bloku technicznego.
Wykonałam je w programie Pixlr, PiZap oraz PicMonkey.


















Podobają Wam się?

7 komentarzy:

  1. Śliczne plakaty! :)
    http://ibaginska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja powinnam mieć plakat z napisem Wszystkiego najlepszego, bo mam też urodziny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe obrazki! :D


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł i całkiem ciekawe te grafiki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na prawdę świetne są te plakaty! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne plakaty, idealne na dzień kobiet :D
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super plakaty, ucieszyłabym się z takiego :)
    Zapraszam :)
    KLIK

    OdpowiedzUsuń

♥ Nie wymieniam się obs i kom
♥ Niezalogowani użytkownicy również mogą komentować
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Przyjmuje krytykę - byle by była ona uzasadniona