Szukaj na tym blogu

10 lut 2016

Walentynkowe plakaty do druku

Wczoraj byłam na konkursie przedmiotowym z jęz. Polskiego. Jestem bardzo zadowolona ze swojego wyniku: 110 punktów na 150, czyli 72,4 procent. Pierwszy raz brałam udział w takim konkursie, ale myślę że za rok również w nim wystartuję. Braliście udział w jakichś konkursach przedmiotowych? Chwalcie się w komentarzach!  Bardzo się cieszę, że etykiety walentynkowe do druku -> Klik <- cieszyły się tak dużym zainteresowaniem. Postanowiłam przygotować dla Was również plakaty walentynkowe, które moim zdaniem wyszły świetnie. Chyba sama je sobie wydrukuję : D Pod ostatnim postem pisaliście, że nie macie z kim spędzić walentynek, więc ich nie obchodzicie. Podsunęliście mi w ten sposób, na ciekawą akcje. Wszystkie szczegóły zdradzę 14 lutego, więc pamiętajcie by zajrzeć! Nadal nie mogę uwierzyć, że blog ma już 5, 870 wyświetleń i 101 obserwacji. Bardzo się cieszę i dziękuję każdej osobie, która poświęca odrobinę czasu na czytanie moich wpisów.

Informacje o grafice:

Wykonałam je w programie Pixlr, PiZap oraz Paint.
Plakaty przygotowane są do druku w wysokiej jakości.
Najlepiej wydrukować je na kartce z bloku technicznego.
Wymiary to A4, czyli (29,7x21cm)






























Mam nadzieję że plakaty Wam się podobają. Koniecznie napiszcie opinie w komentarzach!







Do zobaczenia!


8 komentarzy:

♥ Nie wymieniam się obs i kom
♥ Niezalogowani użytkownicy również mogą komentować
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Przyjmuje krytykę - byle by była ona uzasadniona