Szukaj na tym blogu

24 lut 2016

Na kogo głosować w konkursie Blog Roku 2015?

I tak oto dotrwaliśmy do połowy tygodnia. Najgorsze jest pierwsze pięć dni po weekendzie! U mnie na razie same zmiany. Niektórzy pewnie zauważyli, że zaktualizowałam zakładkę ''o mnie'' -> Klik <- Nie macie pojęcia, jak ciężko jest pisać o sobie w trzeciej osobie. Udało mi się jednak wystukać te kilka słów na klawiaturze. Na razie jest ich mało, ale mam nadzieję, że z czasem ta zakładka zostanie wzbogacona o nowe doświadczenia.
Dzisiejszy post będzie dość dziwny, sama nie wiem jak wpadłam na taki pomysł. Kilka dni temu wystartował konkurs ''Blog Roku 2015''. Zawsze z zaciekawieniem przeglądałam blogi zgłoszone do konkursu. Oczywiście są również inne kategorie, aczkolwiek dzisiejszy post jest o blogach zgłoszonych  w kategorii Blog Roku - Pasje i Twórczość. Najbardziej rzuca się w oczy to, iż do konkursu zgłaszają się osoby które prowadzą blog bardzo krótko, mają bardzo mało obserwacji , a niekiedy nie mają ani jednej. Postanowiłam przedstawić Wam niżej 5 naprawdę genialnych blogów, na które warto głosować. Muszę przyznać, że miałam dość trudny wybór. Przejrzałam każde z 325 zgłoszeń! Pieniądze z głosowania, zostaną przekazane na szczytny cel. Kolejność wymieniania jest przypadkowa:


1# Inkoholiczka

-> Klik <-


Znalazłam ten blog już dawno. Kocham każdy post, każde słowo na tym blogu. To miejsce dla osób, które lubią długie posty. Jest on jednak tak ciekawie pisany, że nawet największy leń, będzie pochłaniał z radością kolejne literki. U Inkoholiczki znajdziecie recenzje, maszynopisy i wiele innych.








2# Puszka Pandory
-> Klik  <-

Blog odkryty [ dosłownie!] przed momentem. Moją uwagę zwróciła szczerość autorki, ciekawe pomysły na posty. Są one [dosyć] długie, aczkolwiek lekkie, proste i ciekawe. Autorka ma dystans do siebie, co sprawia że posty czyta się z przyjemnością.



3# Nie mam słów
-> Klik <- 

Jeden z moich ulubionych blogów, choć odkryty zaledwie dwa dni temu. Autor prosto z mostu pisze to, co ma na myśli. Posty maja niekiedy humorystyczny charakter. Podziwiam autora za lekkość  postów. Czyta się je z ogromną przyjemnością. Potrafi on pisać niesamowicie ciekawie. Polecam ten blog każdej osóbce, która kocha prostotę i typowo Polskie blogi.



4# One Little Smile
-> Klik <-

Blog prowadzony przez Paulinę. Jest ona  bardzo kreatywną i pomysłową osobą. Na blogu znajdziecie posty na przeróżne tematy - Ciekawostki, DIY, rozwój, oraz wiele innych. Najbardziej jednak zachwyca jej grafika i posty z poradami. 




5# Written By Life
-> Klik <-

Zdecydowanie jeden z moich ulubionych blogów. Prowadzi go 15- letnia dziewczyna- Kinga. Posty zachwycają zarówno tekstem, jak i pięknymi zdjęciami. Blog o wszystkim.  Ostrzegam, jeśli zajrzycie raz, będziecie wracać do niego bez przerwy!




10 komentarzy:

  1. Ja chciałam zagłosowac, ale.. mam zablokowane krótkie numery :/


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie mogę się zdecydować na kogo oddam swój głos a już coraz mniej czasu:(
    www.fflare.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Także głosuję na Written By Life! Zdecydowanie mój ulubiony blog ♥
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję za wyróżnienie :) Cieszę się, że Ci się u mnie podoba!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję, bardzo mi miło. Cieszę się, że Ci się u mnie spodobało :)
    Dołożę wszelkich starań, żeby Cię nie zawieść <3
    written-by-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. W przeciwieństwie do Ciebie, uwielbiam pisać o sobie w trzeciej osobie. Mogłabym to robić bez przerwy, gdyby nie było to takie dziwne. Nawet mówić o sobie lubię w trzeciej osobie. Za to w pierwszej... Według mnie, większość blogów, które są zgłoszone, na to nie zasługuje. Podczas gdy wiele świetnych jest niedocenianych. No ale to moje subiektywne odczucie. Również z zamiłowaniem czytam ,,Nie mam słów''.
    Pozdrawiam. :)
    cordragon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tych wszystkich blogów znam tylko One Little Smile :) Uważam, ze do tego konkursu powinny zgłaszać się osoby, których blog jest w pełni do tego przygotowany.
    blog: sajecka

    OdpowiedzUsuń
  8. Oo, fajnie, że taki post się pojawił! :) Pozdrawiam, www.hoe-e.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny post :) a co do bloga Kingi to się zgadzam - jest super <3
    /Posy

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny post.
    Super blog.
    Bardzo mi się podoba :)
    http://photogirl02.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Nie wymieniam się obserwacjami i komentarzami
♥ Niezalogowani użytkownicy również mogą komentować
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Przyjmuje krytykę - byle by była ona uzasadniona