Szukaj na tym blogu

17 sty 2016

Grafika na Dzień Babci i Dziadka

Jak pewnie wiecie 21 stycznia obchodzimy Dzień Babci, natomiast Dzień Dziadka 22 stycznia. Moim zdaniem te święta powinny być obchodzone w jednym dniu. A wy co myślicie na ten temat?
Postanowiłam przygotować dla was grafikę, którą możecie wydrukować i podarować swoim Dziadkom. Grafiki najlepiej będą się prezentować wydrukowane na kartce z bloku technicznego i oprawione w ramkę. 
Przygotowałam dla was wersję wypełnioną oraz pustą, więc możecie wpisać co zechcecie. Pamiętajcie, ogranicza was tylko wyobraźnia!














































Miłego wieczoru :*

20 komentarzy:

  1. Fajna grafika! :D


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze, to parę minut temu je wydrukowałam :D
    Baaardzo dziękuję za pomysł! Jutro biegnę po ramki :)


    http://z-pasja-do-fotografii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna grafika ;)
    Zapraszam na nowy post, http://liikeeme.blogspot.com/2016/01/kosmetyczni-ulubiency-miesiaca.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł z takim prezentem, ja szczerze mówiąc nie wiem co dam Babci, ale coś się wymyśli, a dziadkowi... cóż dziadkowi nie dam nic, ponieważ go już nie ma.
    Pozdrawiam,
    zapraszam:
    http://millie-milllie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł powinnaś brac udziały w konkursach graficznych. Niestety mi został tylko dziadek z babcią którzy mieszkają daleko.Ale pocztą postaram się wysłac taką karteczkę. Masz super pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prezenty już kupione! A Twoja grafika jest przecudowna! :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietne grafiki! <3 u mnie prezenty kupione! Dziekuje za komentarz u mnie! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post. Prawdopodobnie pomogłaś wielu osobom :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pomysł na post! ;D
    hubertkuc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Są fajne, ale myślę, że takie coś sama mogłabym sobie szybko zrobić. ;p

    Mój blog | Mój fanpage | ROZDANIE: zegarek

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna te grafiki *-* na pewno pomogła wielu osoba *-*
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna grafika i fajne życzenia. Bardzo mi się podoba :)
    www.milopisze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super pomysł. Dzidzius i babcia na pewno beda wzruszeni takim prezentem. I tez uwazam ze powinno być w jednym dniu ich święto :* Pozdrawiam :**
    malokreatywnie98.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny pomysł ;) chętnie bym skorzystała ale drukarka u naprawy ")

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajna grafika:)
    Tez jestem zdania że oba święta powinny być w ten sam dzien!

    http://magdalenaw.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń
  16. ładna grafika, taki prezent na pewno wywołałby uśmiech na ich twarzach :)
    mój blog KONKURS FOTO

    OdpowiedzUsuń
  17. super, na pewno mi się przydadzą


    Mój blog klik
    jeśli Ci się spodoba zaobserwuj, a ja na pewno się zrewanżuje

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne grafiki, szkoda że nie trafiłam na nie wcześniej :(

    http://freedomysoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Nie wymieniam się obs i kom
♥ Niezalogowani użytkownicy również mogą komentować
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Przyjmuje krytykę - byle by była ona uzasadniona