Szukaj na tym blogu

13 gru 2015

Świąteczne prezenty!

Zbliżają się mikołajki, a wy nie wiecie co kupić bliskim? A może nie wiesz co kupić wylosowanej osobie z klasy? Chcesz kupić coś fajnego dla każdego, ale krucho z kasą? Jeśli tak, ten post jest dla ciebie!
Oto propozycje:


DLA PRZYJACIÓŁKI / DZIEWCZYNY





Kto nie lubi czytać książek? Nie wierzcie statystykom. Bardzo dużo osób czyta książki, tylko czasem się do tego nie przyznaje. Ale jaka książkę wybrać, żeby nie ozdabiała tylko półki?  

,,Harry Potter. Książka do kolorowania"
''kolorowanka'' inna niż wszystkie!  Książka zagwarantuje ci wiele godzin pozytywnej ''energii twórczej''. Wspaniały prezent dla Potterhead! Lepiej się śpieszcie, bo książki schodzą z półek w niesamowicie szybkim tempie! 
Cena: 20,88



,,M jak DżeM"
Bardzo fajna, śmieszna książka. Czytałam ją i serdecznie polecam. Napisana zrozumiałym, prostym w czytaniu  językiem i nawet największy leń się od niej nie oderwie!
Cena: 14,31

,,Masło przygodowe"
Przezabawna książka, opowiadająca o historii rodziny o nazwisku Koniec. Idealna na szare, smutne zimowe wieczory. Przeczytałam ją i gwarantuję wam, że czytając ją nie przestaniecie się śmiać. UWAGA: Lepiej czytajcie ja w swoim pokoju przy zamkniętych drzwiach, bo wasi rodzice mogą się zaniepokoić nieustającymi salwami śmiechu z wszej strony :)
Cena: 17,09



Bluza dosyć fajna, ale wydaje mi się że dosyć duża, dlatego to prezent na raczej ,,misiowate'' koleżanki.
Cena: 24,99



Bluza w koty!
Osobiście nie mam z kotami dobrych kontaktów, ale muszę przyznać że ta bluza jest przecudna.
Cena: 19,99


Śliczna, pastelowa bluza.
Z pewnością przypadnie do gustu każdemu.
Cena: 19,80

DLA PRZYJACIELA / CHŁOPAKA


Taki prezent z pewnością spodoba się każdemu. Kto nie chciałby mieć fajnego zdjęcia na ścianie?


Bardzo fajne i bardzo tanie plakaty. Zobaczcie jakie cudo znalazłam -> -> Zobacz jak wygląda

Kto nie lubi słuchać muzyki? Jest najlepsza na nudę, naukę, na wszystko. Nie ma szans ze taki prezent będzie nieudany. Oczywiście najpierw trzeba sprawdzić czego słucha wasz przyjaciel. Możecie go po prostu wypytać lub wejść z jego kompa na You Tube i sprawdzić jakie zespoły ma na głównej stronie.


Najlepiej kupić album w Empiku. Postanowiłam ze przedstawię wam albumy kilku zespołów, które możecie kupić, jeśli nie wiecie czego słucha obdarowywana osoba.


The Vamps
Wspaniały zespół pełen energii i zapału.


One Direction
Jeden z najbardziej rozpoznawalnych Boysbandów (mam nadzieje że dobrze odmieniłam).
Są świetni!



5 Seconds of Summer
Zespół który ma niesamowicie dużo pozytywnej energii, która starają się przekazać fanom :)


DLA RODZICÓW


Chętnie przypomną sobie wsze wspólne chwile.

Przepiękny album, warty obejrzenia 
Cena: 58 zł

Nieco droższa opcja czyli ramka cyfrowa.
Cena: 99,99 zł


Kubek zmieniający wygląd po wlaniu gorącej wody.
Cena: 15,90



''Leniwy kubek'' jest mega *-*. Wejdźcie sami i zobaczcie.
Cena: 31,95



Kubeczek do pisania kredą :)
Cena: 12,65
                                                          Mam nadzieje że post wam się spodobał
                                                                                       

7 komentarzy:

  1. Ciekawe pomysły, na pewno przydadzą się wielu osobom. :)

    Pozdrawiam, atramka xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętam po każdym tego typu postem pisalam "fajny post ale nie potrzebuje pomocy" właśnie ogarnęłam że za 5 dni święta a ja nie mam NIC.
    imbirkowy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja już swoje prezenty mam gotowe i zapakowane ;) obserwuje kochana, www.fflare.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kubeczek zmieniajacy sie pod wplywem ciepla mam w planach zamowic-jak tylko logo sobie wymysle :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. One direction owszem jeden z bo najbardziej rozpoznawalnym boysbandem jest Backstreet Boys.

    OdpowiedzUsuń

♥ Nie wymieniam się obs i kom
♥ Niezalogowani użytkownicy również mogą komentować
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Przyjmuje krytykę - byle by była ona uzasadniona