Szukaj na tym blogu

31 gru 2015

Liebster Blog Award!


Już po raz kolejny mój blog został nominowany do Lba. Blog który mnie nominował: Książki w Piekle

1. Jaka jest twoja ulubiona książka?

Przeczytałam setki książek, więc naprawdę trudno mi odpowiedzieć, gdyż wszystkie były świetne. Mam jednak kilka ulubionych: [kolejność przypadkowa]
1. ,,Zwiadowcy'' [wszystkie części]
2. ,,Hyperversum'' [z tego co wiem są 2 części, ale przeczytałam tylko pierwszą]
3. ,,After''
4. Harry Potter [Wszystkie części i filmy]

2. Jak myślisz, za rok Twój blog nadal będzie aktywny? Uzasadnij odpowiedź.

Mam nadzieję że tak, ale co ma być to będzie.

3. Jak często oglądasz film oparty na książce? 

Bardzo często.

4. Ile książek w tym roku przeczytałaś?

Bardzo dużo. 

5. Spotykasz na ulicy ukochanego autora i co robisz?

Marne szanse, ponieważ raczej do Polski nie przyjadą.

6. Zakochałaś się w książkowym bohaterze?

Nie, ale polubiłam charaktery niektórych bohaterów. 

7. Jak wygląda idealny zestaw do pisania Twojego bloga?

Kakao, jakaś przekąska, pomysł, chęć i czas.

8. Skąd pomysł na nazwę bloga?
Moje imię i nazwisko ^^

9. Słuchasz muzyki podczas pisania wpisu?

Tak. Pierwsze co robię po uruchomieniu komputera to wchodzę na You Tube.

10. Jak często starasz się dodawać wpisy?

Staram się aby minimum raz w tygodniu był 1 post.

11. Jesteś zwolenniczką krótkich czy długich wpisów?

To zależy. Krótki post to może być pół strony tekstu i żadnych zdjęć. Długi post może mieć 50 identycznych zdjęć i 2 zdania. Lubię posty pisane lekko i z pasją.


Nominuję:










Pytania: 

1. Twój ulubiony Youtuber?

2. Twój ulubiony kolor?

3. Wolisz Besty czy Bezużyteczną?

4. Co sądzisz o obs/obs i kom/kom?

5. Co sądzisz o moim  blogu?

6.  Ulubiony piosenkarz/ zespół?

7. Ulubiona potrawa?

8. Wolisz Ask czy Instagram?

9. Uważasz że jesteś uzależniony od Facebook'a?

10. Twój najlepszy przyjaciel/przyjaciółka- kto to i dlaczego.

11. Ulubiony film i serial?
                                                                           Do zobaczenia w przyszłym roku :)






20 komentarzy:

  1. dziękuję :* i zapraszam do obserwowania :) http://mojblogalexandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję nominacji ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Możesz zmienić 2 naa stvokrotka.blogspot.com ?
    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy wpis, miło się go czyta! :)
    Życzę motywacji!
    Karolina http://karolinaprzybyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Punkt 7 popieram całą stopą! (Większa niż serce) :*

    OdpowiedzUsuń
  6. też mam w planie napisać ten tag, bo zostałam nominowana 2 razy ale nie umiem się za to zabrać.
    z 7 zgadzam się w szczególności!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję nominacji! Życzę dalszych sukcesów!
    written-by-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję nominacji! Też lubię Harrego Pottera <3

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie, że dużo czytasz! mnie po prostu książki nudzą chyba, że jest z tego gatunku co ja lubię! gratuluje nominacji :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję nominacji! :) Świetne odpowiedzi, przyjemnie się czytało. ^^

    ♥ Mój Blog - klik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześć, masz mega świetnego i ciekawego bloga! Znalazłam go dzięki Twojemu wpisowi w blogowej grupie na fb, było warto tu zajrzeć<3

    Obserwuję jako NEVER WITHOUT GLASSES i po cichutku liczę na rewanż.
    Zapraszam do siebie: http://neverwithoutglasses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny Libster !
    http://liikeeme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne odpowiedzi i serdecznie gratuluję nominacji! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe odpowiedzi, też lubię Harrego ale i wiele wiele innych filmów-książek :)
    http://mlovelyo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne! Dziękuję za odpowiedź ;3
    /http://ksiazkiwpiekle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Nie wymieniam się obserwacjami i komentarzami
♥ Niezalogowani użytkownicy również mogą komentować
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Przyjmuje krytykę - byle by była ona uzasadniona